(Tag) Heuer Only (Deel 1)

6000 serie uit de jaren 90.
Draagt zeer comfortabel deze stalen band.

7 likes

Voor de duidelijkheid.
1350 ook op staal? Of zitten alle 3 de banden erbij?
Is me een beetje onduidelijk.

1350 is niet voor staal. Dan is de adviesprijs 1550 Euro.
Blauwe band is 1400 Euro en oranje band is 1350 Euro.
Levering is ergens in oktober.

Leuke vroege TH 2000 (tweede helft jaren '80, dus quartz) in het verkoopgedeelte, voor € 185. Vind dat echt een koopje. Is de ‘voorvader’ van de huidige Aquaracer. Ik verwacht dat die vroege modellen duikers de komende jaren in waarde gaan stijgen, nu alles pre-TAG al een aantal jaren flink in de lift zit. 't is dat ik aan het ‘sparen’ ben voor iets a la Tuna of Hydroconquest…

Ken verkoper niet en heb hier verder geen belang bij.

1 like

Dit is wel een kleintje toch? Jammer dat er geen wristshot in de advertentie staat.

Ja, is een midsize; volgens mij 37mm. Heb toevallig vandaag mijn midsize TH 1500 om. En ik moet zeggen dat ik er eigenlijk niet zoveel moeite mee heb. Zie ook om me heen dat veel mensen toch weer meer neigen naar wat meer bescheiden maat horloge.
Maar een grote dikke klatser van 'n duiker vind ik ook nog steeds leuk, hoor!

Van mij hoeft het ook niet zo groot, bij deze is de lengte van de wijzers echter een afknapper…

Even een correctie op het Max Verstappen horloge.
Alleen die met de oranje band is de Max Verstappen limited edition.
Die op staal en met blauwe band zijn de Red Bull versies.

Eigenlijk best wel een leuk dingetje:

2 likes

Ken dit model niet. Apart. Welk type(nr.) is dit?

Niet gek dat u hem niet kent. :wink:

Zijn er namelijk weinig van gemaakt.

Het is een Carrera Twin-Time chronograph. Het typenr weet ik zo niet uit het hoofd.

Zeg maar ‘je’, hoor.:slight_smile:

Maar dat laat me dan toch niet los, he. Kan er helemaal niets over vinden, als ik 'm Google.
Heb je nog meer foto’s of info? Ben nu toch wel heel benieuwd!

Pb in de maak!

1 like

Ik ben in het bezit van enkele kartonnen horlogedoosjes, waarvan een van Heuer, die ik lang geleden eens gekregen heb en nu lees ik ergens dat er ook replica’s in omloop zijn.
Weet een van de Heuer enthousiastelingen misschien waaraan ik kan zien of het een replica is??
Het doosje ruikt in ieder geval oud maar de geur krijg ik niet op de foto.
Er zit ook een nieuw lederen bandje in met het Heuer logo.
Ik heb eventueel nog meer foto’s
Bij voorbaat dank voor info.

1 like

Aquaracer op een groene canvas band

3 likes

Van dit doosje heb ik nog geen replica gezien.
Meestal gaat het om een iets ander doosje.

http://www.ebay.com/itm/HEUER-AUTAVIA-1970ies-BOX-/112107207803?hash=item1a1a1c3c7b%3Ag%3A2AgAAOSwpDdVJkzm&nma=true&si=20Eqz0aUvzxp4%2BrNRRE92OuyH%2FI%3D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

Dank voor de info.

Gewoon, omdat 'ie zo mooi is:

5 likes

Damn right!:thumbsup:

1 like

Ik had niet zoveel met Tag Heuer, maar sinds ik de Kirium weer terug heb en nu deze… Mooi merk, fijne klokken. Ik sluit niet uit dat er meer komt :wink:

Maar vooral deze, hij is echt niet op foto’s te vatten. En dan te bedenken dat het beschadigde glaasje volgende week pas vervangen wordt, nog mooier dus :slight_smile:

1 like