(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Wat een knapperd. Welke referentie is dit?

Als je nou mijn WAJ2111 stalen band koopt, krijg je het horloge er gratis bij :smile:

1 like

Is wel de kleurstelling die ik het mooist vind maar ik vermoed dat de band een zodanige prijsstelling heeft dat deze ruim voorblijft t.o.v. de deal die ik nu tracht rond te krijgen :wink:

Caliber 5.



Deze aquaracer Quartz kort gehad en toen besloten voor de automaat te gaan welke morgen waarschijnlijk komt. Ik vind het een hele mooie chique duiker :+1:t2:

2 likes

Voor mij houdt de liefde voor Heuer overigens op op het moment dat TAG erbij kwam.

1 like

Ook ik ben ooit begonnen met een Tag Heuer als eerste ‘echte’ horloge. Ruim 9 jaar gedragen en toen vervangen en verkocht.

Mijn vader kocht enige tijd na mijn vrijwel dezelfde en heeft 'm nog steeds. Hieronder samen met mijn Sinn.

Ik vind overigens de huidige collectie niet erg aantrekkelijk. Weet iemand overigens waarom de kleuren uit het logo op de horloges is verdwenen? Ik vond dat altijd juist mooi.

Groeten
Rutger

3 likes

Sinds kort ook bezitter dus blij dat ik ook in dit ‘only’ topic kan posten…:wink:

20 likes

ouwe meuk

Nogal zo’n kanon. Heerlijk!

1 like

Ik zie inderdaad wat overeenkomsten. Wellicht een voorloper van de mijne? Uit welk jaar stamt deze?

Leuk topic ;-)!
Hierbij een greep uit mijn collectie :slight_smile:





6 likes

Mn enige echte Heuer.

Ex Tag Heuer 844 duiker

En heb nog een paar Heuer stopwatches. Inmiddels nog veel meer :stuck_out_tongue:

11 likes

In de huidige lijn zijn de horloges met Quartz uurwerk voorzien van een gekleurd logo. Alles met een automaat heeft het logo zonder kleur.

Overigens staan in het nieuwste logo (ongeveer vanaf 2016) de letters TAG los van elkaar. Hiervoor stonden ze enigszins over elkaar heen.

'85 Jumbo 1000

Autavia (Ex)

Autavia en Rattrapante nummer 2

En zo mogelijk mijn zeldzaamste Heuer; Een 70s SuperTrack.

5 likes

Mijn eerste Heuer (althans nr 2 van hetzelfde type omdat nr 1 jammerlijk faalde)! Ik doe lekker mee in dit topic.

12 likes

Thnx voor de logo uitleg.

Groeten
Rutger

Mijn TH Link - al +/- 15 jaar één van mijn trouwe daily’s :relaxed:

1 like

Mn enige, de 844/3

4 likes

Ik even wezen zoeken tussen de horlogedozen/verpakkingen waar de nota in moet zitten, maar helaas nog niet gevonden, maar ik heb deze al jaren, reeds een van de eerdere in mijn : collectie"

Gr.

Herman

1 like