(Tag) Heuer Only (Deel 1)

De onderste uit je post van 8 uur geleden, met grijze wijzerplaat dan. Je reageerde helaas niet meer nadat ik (op jouw verzoek) een prijs had genoemd op 27 april. Waarschijnlijk een verkeerde prijs naar jouw mening :wink:.

Who, die vind ik gaaf! Wat moet die kosten?

1700/1800 euro vilgens mij

Bedankt. Gezien de afschrijving is deze wel leuk op de kop te tikken. Kwestie van goed zoeken en geduld. :slight_smile:

Ja klopt. Alleen jammer dat de bandaanzet 19mm is en geen 20mm. Leuk horloge inderdaad

Is dit een beperkte serie, gepromoot met een Franse DJ?

De dlc is indd met guetta geloof ik

Chrono24, Nieuw, Full set, Trusted seller, Trusted Checkout, 1350,-

Geweldig mooi horloge, head only want de band en dan m.n. de sluiting/clasp is kwalitatief een drama. De eerste de beste Pulsar (met alle respect) van 7 tientjes heeft iets gelijkwaardige. Belachelijk gewoon
 Mijn mening


Grt. Marco

Dank je. Ik ben toch niet van de nieuwe horloges. :wink: En de pot is leeg momenteel.

Dat geloof ik graag. bij de meeste TH’s waar ik naar kijk ontbreken bv vaak geschroefde banden en de sluiting ziet er ook meestal cheap uit

You’re welcome. Nieuw tegen een scherpe prijs vind ik geen probleem maar de bodem van de horlogepot zien is een heel herkenbaar beeld :disappointed:

1 like

Ik heb twee Tags en ik ben zeer tevreden over de sluiting. Misschien heeft het ook met referentiekader te maken. TH is het meest ‘high end’ wat ik heb.
Ik herken jouw opmerking daarin niet. :slight_smile:

Ik ben wat dat betreft natuurlijk verpest door de rolex glidelock :slight_smile:

2 likes

Welke TH heb je al?
Hoor inderdaad vaker wat @Erik11 zegt dat de banden echt ruk zijn


Carrera Calibre 5 & Carrera Calibre 16. Overigens zijn de banden daarvan gelijk.

2 likes

Goedemorgen mede TH liefhebbers. Ik ben sinds ongeveer een maandje trots bezitten van onderstaande Tag Heuer. Ik ben er erg blij mee, alleen de band ben ik nog niet helemaal uit. De rubber band zit om mijn smalle pols op het strakste gat en zou zelfs nog iets strakker mogen.

Gisteren even op Nato gezet maar ik weet nog niet of ik er blij mee ben. Ik ben nu voornemens een Lederen Carrera after market band te gaan kopen. Heeft hier nog iemand een goede band tip?

3 likes
1 like

want de band en dan m.n. de sluiting/clasp is kwalitatief een drama.

Ik heb de F1 cal.5 in m’n handen gehad en was tevreden over de band.
Sluiting had inderdaad van dik staal gemogen ipv dit dunnere. Maar de band geeft een goed, degelijk en comfortabel gevoel. En idd. wel pins ipv. geschroefde schakels.

Er zullen er genoeg met pins zijn, maar zelf vind ik dat altijd een afknapper op +1K horloges