(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Heb hem ondertussen terug.
Uiteindelijk binnengedaan, ipv opsturen naar de horlogemaker, bij de locale TH dealer.
Daar hebben ze alles terug vast gezet, alles nagezien op beschadiging en de waterdichtheidstest hertest…
En dat voor minder dan de verzendkosten.
So me happy :grin:

6 likes

De aftersales lijkt in ieder geval dik in orde. Een hele geruststelling. Heel veel plezier van de Carrera. Dat moet lukken.

1 like

Een Carrera bij een glaasje Rosé in de zomerzon, altijd genieten.

4 likes

En hier mijn TAG 6000 :yum:

1 like

Dit vind ik één van de vetste Tag’s van de afgelopen jaren. Waarom nu alweer in de verkoop?

Groeten
Rutger

ps
Ik heb een Tudor BBB maar die gaat niet weg :grin:

Als ik heel eerlijk ben (en dus ook heel dom tegelijk :rage:) vind ik van deze TH serie de grijze de mooiste. Tot die conclusie kom ik nu ik deze zwarte versie een aantal dagen draag. En natuurlijk door het groeiend enthousiasme voor een BBB en ik voor elke substantiële aanschaf wel weer iets de deur uit moet doen :disappointed:

Ah, deze…


:wink:

4 likes

That’s the one :smile:

tag heuer Aquaracer

2 likes

Fijne vrijdag allemaal!!

11 likes

Weet niet of het de plek is hiervoor, maar is deze advertentie op chrono24 te vertrouwen en wat vinden jullie ervan? Is het een redelijke prijs enz.

Hoor de experts graag.

[URL=http://s634.photobucket.com/user/Ramniv/media/B509A3EE-6FB9-4856-926B-1AC1996682F1_zpsygubq5zw.png.html][/URL]

Ik heb ooit een filmpje gezien dat die schroefjes op de wijzerplaat stickers zijn in plaats van echte schroeven.

Dat kan echt niet voor die prijs!!

Ik zou er dus even goed over nadenken.

“Echte” schroeven op een wijzerplaat, zijn zwaar “overrated!” :stuck_out_tongue_winking_eye:

En de P de L versie, helaas na een aantal jaren dragen slijten de rode rubberen opzetstukjes aan de zijkant, desalniettemin een zeer prettige TH om te dragen

2 likes

Mijn spaargeld trekt steeds meer een totaal andere richting uit!
Wat een beauty die CR2080 calibre 17!

7 likes

Ik heb niets met anders-vormige kasten. Maar ik begrijp wat je bedoelt.

1 like

Net ontvangen

18 likes

Super, das een hele mooie :ok_hand:t2:

1 like

Van harte! Via Elite Chrono alsnog?

1 like

Mooi! Goede keus. Bevalt hij tot dusver?

1 like