(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Ja, echt een prachtig horloge! Ook echt een aanvulling op wat ik al heb. Wellicht iets te dressy, maar wil m ook nog op een bruine rally band zetten…wordt ie iets meer casual van denk ik

1 like

Beauty Erik​:heart_eyes::ok_hand:

Heel mooi Erik! Ik hou die bandenwissel die je gaat doen ook even in de gaten. Ben erg benieuwd wat dat met dit horloge doet.

Proficiat, prachtig en ik denk dat die bruine rally hem fantastisch zal staan. :+1:

Mijn TAG… kado van Papa kerst vorige jaar. Ben er trots op! Ik was eerst erg aan het twijfelen tussen de TAG connected. Uiteindelijk toch maar een analoog horloge gekozen.

10 likes

Een mooi horloge, geniet ervan.

Waar ik eerst de Carrerra Calibre 17 (ref. CV5111.FC6335) in het vizier had … denk ik nu ook meer en meer aan een Monaco of deze Monza … Eerst even IRL zien en dan de knoop doorhakken :wink:

Mooie keuze! Proficiat met de aanwinst en veel draaggenot.

PS ik kan je voor de zomermaanden zeker de stalen band aanraden.

voor de leuk

6 likes

Leuk gedaan! Vooral het uurwerk stuk.

1 like

Gefeliciteerd! Kan ik jouw vader niet adopteren? Dan kom ik 'm net voor de feestdagen bij je ophalen!:slight_smile:

Fantastisch horloge…mooiste horloge wat ikzelf ooit gehad heb.

Veel draagplezier !

Oh ja met Ko band

15 likes

Iets aan dit ding blijft zo mooi! Blijft genieten!

1 like

Die band staat hem echt goed!

1 like

laatste voor vandaag

3 likes

Mijn Tag Heuer.

Nu nog een mooi bandje erbij vinden.

Mika

10 likes
2 likes

Groetjes van zijn beschonken broer

2 likes

Tijd om mijn early Tag voor te stellen. De zeldzame nachtduiker met automatisch uurwerk. De quartzversies en zwarte Spirotechnique variant zijn iets bekender. Voor wat extra leeswerk zie:
http://www.calibre11.com/heuer-1000m-spirotechnique/
Dan nu de foto’s:

7 likes