Ten2Two

Klokje verkocht aan klokjes in- en verkoop boer Ten2Two met niemand minder dan @SuperC aan het roer dus ouderwets te vertrouwen.

Ook nu hij er geld mee probeert te verdienen en dus belasting moet gaan betalen blijft ome Jaap een betrouwbare en prettige zakenpartner :joy:

15 likes

Weet nu al niet meer hoeveel horloges ik heb gekocht bij Ten2Two (of heb ingeruild, for that matter), dus dat zegt wel iets. Wat ik wel weet is dat dit mijn favoriete adres is geworden voor het kopen van klokjes, en ook de inruil ervan.

Zoals genoemd wordt Ten2Two geleid door SuperC, oftewel iemand met verstand van horloges, zaken, en een prettige kerel.

Van harte aanbevolen! :+1:

3 likes

Onlangs ook prettig zaken gedaan met Ten2Two. Zeker een aanrader!

3 likes

Ik kon de site Ten2Two helemaal niet ga er eens een kijkje nemen , misschien kunnen ze wat voor mij betekenen .

3 likes

Zo’n beetje mijn huisleverancier voor aan- en verkoop, met een blinddoek en mijn handen op mijn rug, volledig vertrouwd: AANRADER!

6 likes

Goh wat een toeval.
Voordat ik me hier registreerde had ik een horloge gekocht voor het binnenwerk ivm mijn TZW-school.
Wist niet dat het van @SuperC kwam.
Maar vandaag (normaal gisteren al maar ik was niet thuis) is het horloge aangekomen. Netjes verpakt en helemaal zoals beschreven in de advertentie.
Helemaal top dus!

Mooie inuildeal kunnen maken, correcte communicatie en gezellig bakje koffie gedronken met wat horlogepraat uiteraard. Jaap, bedankt voor de Sub en succes met je bedrijf!

7 likes

Aardige kerel hoor, die vent van Ten2Two. :wink: Mooi horloge gekocht, prima contact, prima service. Aanrader. Bedankt Jaap!

1 like

Ik heb ook een mooie deal kunnen maken met Jaap via ten2two. Ik had natuurlijk niet anders verwacht na eerdere persoonlijke ervaringen :thumbsup:.

1 like

Deze super geweldige Tuna (SBBN031) van Ten2Two gekocht. Helemaal nieuw en zeer scherp geprijsd! :raised_hands:

5 likes

Vandaag zeer prettig zaken gedaan. Eerlijke prijzen voor zowel in- als verkoop. Tot een volgende keer!

1 like

Een leuke inuildeal kunnen maken. Keurig correcte communicatie en gezellig bakje koffie gedronken met wat horlogepraat uiteraard. Mijn 2e horloge bij Ten2Two en wederom een hele leuke deal gemaakt.

Ik ga enorm genieten van mijn nieuwe sub, en twijfel er niet aan dat ik in de toekomst nog eens bij Ten2Two ga aankloppen voor een DJ uit ’ 87 of een Ex2 Polar :sweat_smile:

Kortom: Ik kan iedereen Ten2Two bijzonder aanraden!

Jaap, bedankt voor de Sub en succes met je bedrijf!

3 likes

Ook ik heb onlangs een prachtig horloge kunnen kopen van Ten2Two en ik kan niet anders melden dan wat hier al staat. Aanrader!

Thanks Jaap!

3 likes

Gisteren een leuke deal kunnen maken met Ten2Two aka SuperC. Het was erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.

Jaap, bedankt!

En nu eindelijk af van de flipperitus (voorlopig) :wink:

2 likes

Van Ten2two net een Speedy overgenomen

Prima communicatie, vlot en deskundig

Daarnaast is @SuperC ook een leuke vent!

Groeten
Bauhaus

1 like

Weer eens een leuke deal gedaan met Jaap. Helemaal top zoals altijd, een aanrader!

En weer een leuke deal gedaan met Jaap. Blijft een aanrader deze vriendelijke man met zijn heerlijke Heineken-biertjes. :thumbsup:

Uitstekende deal gedaan met Jaap. Hele vriendelijk vent :thumbsup:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Na eerder een ruil te hebben gedaan met Jaap wat overgens geheel volgens afspraak is verlopen,
Nu een bandje van 11 euro overgenomen.
Ook voor de kleine aanschaf kan je bij Jaap terecht.
Voor mij een aangenaam en vertrouwd adres.
Jaap bedankt.

Gr Bram

2 likes