Teubel πŸ‘

Horloge verkocht aan Teubel. No nonsense, snel doorpakken, snel betalen en goede communicatie. Gisteren verkocht, vandaag verstuurd. One of the good guys!

Gebruikte mesh van Michel overgenomen. Alles super verlopen, geode communicatie en afspraak=afspraak. Top!

Horloge verkocht aan Teubel, goede en snelle communicatie, snelle betaling. Fijne deal.

Even een (tu) voor Michel (Teubel). Horlogeband van hem overgenomen, zoals aangeboden helemaal nieuw en goed verpakt ontvangen. Als bonus zelfs een extra gesp. Thx!

Horloge gekocht van Teubel, fijne communicatie en het pakket was snel in huis. Aanrader!

1 like

Casio van Teubel overgenomen. Goed verpakt, prettige communicatie, kortom een aanrader om van te kopen

1 like

Wederom een prima ervaring met Michel. Weer een mooi horloge van hem gekocht. Vriendelijke en gastvrije vent. Tot de volgende keer!

Michel heeft van mij een horloge gekocht. Vlotte betaling en goede communicatie. Zeker aan te raden!

Michel is gisteren even langs geweest om mijn Stowa over te kopen. Gezellige en nette kerel. Top!

Fijne band overgenomen van Michel,

Contact was prettig en de band was snel in huis.

Groeten,

Stefan

Fijne verkoper Michel (Teubel)
Mooi bandje voor een wel heel schappelijke prijs, en direct verzonden.
Michel bedankt
mvg
Lex

twee bandjes gekocht en zeer netjes en correct afgehandeld. Bandjes zijn gewoon nieuw! en goedkoop! dank voor goede transactie!
mvrgr,
vincent

Ook ik heb twee bandjes gekocht van Michel, niets op aan te merken, top!

Bedankt,

Dick

Vandaag een mooie Eco Drive GMT van Michel overgenomen. Sympathieke communicatie en eerlijk handelen, ook als het voor hem wat nadelig uitpakt, eerst klas verkoper! Bedank Michel! :ok_hand:

Twee bandjes en buckle. Snelle deal en levering. Spullen zien er super uit. Top!

Mooie Stowa overgenomen van Michel. Vandaag binnengekregen, en is een topper!

Michel heeft een horloge van mij gekocht. Snelle f2f deal, goede communicatie, perfecte hf klant en een aardige vent!

1 like

Toffe f2f overdracht van de Squale aan @Teubel. Vlotte communicatie, leuk gesprek bij een koffie. Hij is een echte liefhebber. Aanrader dus!

1 like

Prima deal met @Teubel . Hij heeft mijn Squale Awco overgenomen. Vlotte communicatie, alles volgens afspraak en een leuk gesprek. Aardige vent, goed zaken doen!

1 like

Zojuist een prachtig vintage horloge gekocht bij @Teubel!
Super vriendelijke gozer, met een enorme kennis en mooie collectie!
Communicatie was perfect (al liet hij mij even in spanning of hij akkoord ging met de prijs :wink:) en hij bood zelfs aan om te gemoet te rijden zodat ik minder ver hoefde te rijden. Super attent!
Het horloges was werkelijk PRECIES zoals hij had omschreven en dus perfect.
Dit is voor mij een verkoper uit het boekje en zal zonder twijfel bij hem weer iets kopen!

1 like