Teunan87

Afgelopen avond een leuke transactie gehad met @Teunan87 van zijn Oris horloge…

Heel erg gelukkig mee, blijft voorlopig in de collectie :slight_smile:

Even snel een (te) donkere foto

Groet,

Maurice

1 like

Staat goed :wink: Veel plezier ermee.

Aanschaf gedaan van 1 van zijn grootformaat illustraties.

Reageert snel en het werk is zelfs bij mij aan huis gebracht.

Top ervaring met Teunan87

Onlangs van Teun het Offshore rainbow kunstwerk overgenomen. Prachtwerk, goed verpakt en tegen een kleine meerprijs heeft hij het persoonlijk afgeleverd.

1 like

Vandaag ook een kunstwerk binnen gekregen. Erg goed (en aangetekend) verstuurd! Dank Teun!

1 like

Gisteren de Yema van teun gekocht, verliep precies zoals afgesproken, en horloge voldeed volledig aan de verwachtingen. Ik ben er blij mee. Dankje Teun.

1 like

Van @Teunan87 een Omega boek overgenomen.

Contact vooraf prima en overdag ergens af kunnen spreken om boek op te halen.

Kortom Teun wordt door mij warm aanbevolen.

Onlangs een schitterende Omega overgenomen van @Teunan87, vlekkeloze deal en super leerzaam (wat weet hij veel van vintage Omega) :sunglasses::ok_hand:

1 like

Eergister Brew horloge van @Teunan87 overgenomen. Vlotte communicatie.
Vandaag keurig pakje binnegekregen met mijn NA.
In het kort: :ok_hand:t2:

1 like

Ook hier een fijne ervaring met Teun. Een vlotte communicatie, zeer scherpe prijs en vlekkeloze verzending (bombproof):+1:! Het horloge zelf ziet er nog tiptop uit, zoals ook omschreven in de advertentie.
Ik ben een tevreden mens. Teun bedankt en wellicht tot een volgende deal.
Met vriendelijke groet.

1 like

Vandaag horloge opgehaald bij @Teunan87, dat exact was zoals omschreven in de advertentie.

Vlotte en fijne communicatie vooraf en vriendelijk ontvangen.

Kan Teun dus alleen maar aanraden om zaken mee te doen! :ok_hand:t2:

1 like

Heel veel mooie Omega Speedmasters van Teunan87 overgenomen, in de vorm van een poster :wink:. Keurig verpakt, goed contact.
Bedankt

1 like

Moonwatch Only boek overgenomen van @Teunan87. Prettige en vlotte communicatie en afhandeling. Boek was als een kluis ingepakt. Nieuwstaat zoals beschreven. Zeker een aanrader.

1 like

Vandaag heb ik een limited edition van de meester hemzelf in ontvangst mogen nemen. Je kunt aan alles zien dat hij een perfectionist is met humor en fantasie. Ben erg blij met het kunstwerk en gaat een mooi plekje krijgen in mijn nieuwe studeerkamer.

Het schilderen van de kamer moet nog worden gedaan, maar de kunst is al geregeld. Nu nog opzoek naar het horloge in kwestie! Bedankt voor het gastvrije ontvangst op de vroege zondagochtend @Teunan87!

2 likes

Mooie deal gedaan met @Teunan87.

Enorm veel (Speedmaster-) horloge-kennis en dat is altijd leuk en prettig om mee te maken.

Ook erg relaxed in omgang.

Op naar de NFT’s!!

Gr
G.

1 like

Van @Teunan87 een Omega travel case overgenomen.
Item is direct verzonden en dag later door mij ontvangen.
Ik ben er enorm blij mee,

Bedankt Teun

Gisteren een mooie Zenith van @Teunan87 overgenomen, erg blij mee. Fijne en snelle communicatie en een prettige overdracht. Bovendien een leuk gesprek gehad over de gemeenschappelijke passie voor horloges. Teun is een aanrader!

1 like

Gisteren een horloge overgenomen van @Teunan87.
Teun is een vriendelijke vent met een passie voor horloges. Horloge was zoals afgebeeld en de deal was snel beklonken.

Bedankt voor de fijne afhandeling! Ik kan zaken doen met Teun zeker aanraden.

1 like

Afgelopen week met Teun een deal gedaan, vervolgens heeft hij 't op de post gedaan en kwam het vandaag bij mij binnen.

Prettig contact, lekker vlot en komt zijn afspraken na.
Kortom, prettig lid en een aanrader! Zoals anderen hiervoor ook al aangaven :innocent:

1 like