That shitter got what it deserved

Hahahahaha volgens @ThaPapper had jij er toch een van De Grootste Inkoper?

1 like

Dat ben jij toch? Met die rare Rolexen? :wink:

1 like

Ehhh, toevallig iets te doen morgenavond?:blush::joy:

3 likes

giphy

1 like

Nope… welkom :coffee:

3 likes

https://www.horlogeforum.nl/t/casio-g-shock-val-uit-de-ruimte-44km-hoogte/151862?u=jeroenderee

1 like

Laat het dan lekker off topic staan. Wat een geouwehoer weer. Dit forum is een schim van wat het ooit is geweest.

2 likes

Ik zie er nog steeds mooie horloges langskomen.

Maar ik snap je punt. Types zoals @Schoen maken jou zo boos hè… ohhhh zooo boos

Mij ook hoor.

1 like

Mijnheer Davinci, klik eens op de datum, en begin eens te lezen vanaf 2005 naar nu. U zou verbaasd zijn.

1 like

Ik snap je boosheid naar de elite.

1 like

Het is die nieuwe internetgeneratie. Maar het Horlogeforum draait nog op liefhebbers die erg veel geld aan de hobby uitgeven, en dat zal onveranderd zijn.

Ik ben nooit echt boos hoor

Ik kijk hier graag naar mooie horloges, vind het leuk om mensen erg blij te maken met een unieke Seiko en vind het even leuk om af en toe een vat kerosine een brandende ruimte in te gooien om daarna achterover te gaan zitten en te wachten op de drama.

5 likes

Ik heb het gewoon over de kwaliteit van de topics en bijdragen. Niet meer. Eerlijk gezegd word ik ook aardig meegesleept door de malaise. Verslaafd aan het forum, al lang niet meer aan horloges.

1 like

Dat heb ik dus wel anders. Ik ben verslaafd aan horloges. Ik droom er soms van. Niet van het forum.

2 likes

Gezien jouw bijna altijd aanwezigheid lijkt het wel eens anders. Dat zal het zijn.

1 like

Ik zeg ook niet dat ik het niet leuk vind. Als de lol eraf is ga ik WUS wel ontregelen.

Nou, lekker slapen hè :v:

Bij dit soort topics moet ik gvd altijd hier aan denken…:face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik ook niet. Ik word alleen kwaad als ik geloof dat er ook echt kwade zin achter zit. En ik geloof ook nu weer, dat dit niet het geval is. Meer onhandigheid.

2 likes

Gelukkig vallen bij dit topic geen doden :frowning_face:

Heerlijk, heerlijk, heerlijk, waarachtig heeeeeerlijk! :yum:

Collectie???

1 like