Thehaguedragon

vandaag horloge Astboerg Oktagon opgehaald bij maarten. leuke klok en precies zoals aangeboden op forum.
vanwege tijdsgebrek slechts korte (maar prettige) horlogebabbel gehadā€¦
Aan te bevelenā€¦ (sorry, kan thumbs up niet vinden maar is het zeker waard)

Leuke ruil met Maarten gemaakt !
Alles snel en perfect gelopen .
Aanrader 5 sterren !
Bedankt Maarten.

1 like

Leuke ruil gedaan met @Thehaguedragon. Snelle en vlotte communicatie. Aanrader!! Geheel als omschreven.:+1:

1 like

Toffe zaken gedaan met Maarten. Buiten het feit dat we horlogeā€™s leuk vinden hebben we nog een gezamenlijke overeenkomstā€¦ Jennifer Lopez. Maar dat terzijde, Maarten is een Toppertje en het zal niet voor het laatst zijn dat er ā€˜zakenā€™ gedaan worden.

1 like

Vandaag mijn nieuwe aanwinst van Maarten ontvangen. Nette klok en nette afhandeling volledig volgens afspraak.
Zeker een aanradertje. šŸ–’

1 like

Vandaag een klokje verkocht aan Maarten, leuke kennismaking, grofweg dezelfde smaak, leuk om weer een nieuw gezicht te zien.

Communicatie verliep soepel en vlot, leuke vent.
Wens hem ook veel plezier toe met de nieuwe aanwinst.

Aanrader, ja, ik zou zo weer een klokje kopen van hem, of verkopen aan hem. :+1:

1 like

:+1: :thumbsup:
Erg mooie deal gemaakt voor Maarten
Zeer vlot betaald
Uitstekende communicatie
Echt top !
Bedankt @Thehaguedragon
:thumbsup: :thumbsup:

1 like

Leuke casio overgenomen van Maarten.
Goed verpakt en snel verstuurd. Aanrader!

1 like

Strap geruild met Maarten, in een woord: Top!

Gr. Marc

1 like

Horloge verkocht aan Maarten @Thehaguedragon .
Heldere communicatie,en een man van zijn woord !:+1:
Aanrader 1e klasse!!!

1 like

Geweldige deal gemaakt met Maarten .
Goede communicatie snelle levering en geweldig verpakt.
Goede verkoper zeker een aanrader.
Dikke duim voor Maarten.

1 like

Een leuke ruil gemaakt weer met Maarten.
Alles top en snel verstuurd.
Bedankt weer Maarten en veel plezier met de G.

Tot de volgende keer weer :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Vandaag op de koffie :coffee: geweest bij Maarten en een mooie duiker overgenomen, alles keurig en volgens afspraak, Maarten is een aanrader, nogmaals dank @Thehaguedragon

1 like

Bandje verkocht aan de Haagse Draeck. Goed contact en snelle afhandeling! Zonder twijfel mee in zee te gaan!

1 like

Maarten a.k.a. @Thehaguedragon kocht Ć©Ć©n van mijn banden en ik kan alleen maar zeggen dat ik dat een hele prettige deal vond. Tot een volgende keer, Maarten!

2 likes

Leuke ruildeal gemaakt met @Thehaguedragon. Goede en gezellige communicatie, zeker een aanrader om een deal mee te doen.

1 like

Vanmorgen weer een bakkie gedaan bij Maarten en tevens een leuke ruil gemaakt, altijd goed :+1:

1 like

Leuke ruildeal gemaakt weer met Maarten.
Alles weer goed. Thx Maarten veel plezier met de Deep blue.

1 like

Leuke ruil gedaan met @Thehaguedragon ! Snelle en correcte handeling. Toppie weer. :ok_hand::+1:

1 like

Maarten (@Thehaguedragon) heeft middels een wederom vlotte deal een leuke G-Shock van me overgenomen.

Nette, fijne deal zoals 't hoort!

Graag tot een volgende keer weer :+1:

1 like