TheMaestro (tu)

Prima transactie gedaan! Van harte aanbevolen.

Van mij ook een (tu) voor Rinus. Graag tot nog eens!

Een horlogeruil gedaan met Rinus.

Het is leuk om zaken met Rinus te doen. Enthousiast, snelle verzending, en uitstekend verpakking. Ik hoop dat hij net zo tevreden is met mijn zending.

Aanrader!

Leuke deal met Rinus, man van z’n woord (tu)

Graag tot een volgende keer :slight_smile: Top!

Een Pontiac pontitronic overgenomen van Rinus.
Was al niet duur en ik kreeg er nog een stalen omega band bij!

Wat mij betreft dus prima zaken doen met Rinus.

Heb een paar dagen geleden een Crepas Cayman 3000 van Rinus overgenomen en niks dan goeds over het horloge en Rinus.
Bij een Mac, half way afgesproken en na toch wel zeker een half uur gezellig gepraat te hebben over onze passie de deal beklonken en weer huiswaarts gekeerd, kortom (tu)

Prachtige band van Rinus gekocht. Vlotte deal en verzending. Helemaal goed!

Mooi horloge van Rinus overgenomen. Zeer goed verpakt in perfecte staat ontvangen. Wat hierboven ook al is vermeld kan ik beamen, perfect zaken doen met Rinus.

Face to face ruil gedaan met Rinus. Vlot duidelijk contact en mooie ruil gedaan, :+1:

Net onder het genot van een fijne bak koffie ruildealtje gemaakt met Rinus. Zeer gezellig en vlotte afhandeling!

Dikke duim voor dit forumlid :smile:

Ruil gedaan met Rinus, snel verzonden en Helson in top staat zoals aangegeven. Naar volle tevredenheid dus. Aanrader!

Vandaag een horloge mogen ontvangen.
Als we over een ‘vlekkeloze’ transactie mogen spreken dan is deze top.
Goede en duidelijke communicatie, super snelle afhandeling en top verpakt en exact als omschreven.
Rinus is een echte aanrader, Toppertje.

1 like

Hier ook een prima ervaring met Rinus, zeker een aanrader, top deal!
Nogmaals dank @TheMaestro :thumbsup:

Op alle fronten een prima deal met rinus @TheMaestro , een van “the good guys” :+1::+1:

Fijne en snelle ruil gedaan met Rinus. Vooral qua communicatie top en qua inpakken een voor mij nieuwe dimensie :smile:. Horloge zoals beschreven in prima staat. Doe graag weer zaken met @TheMaestro !

Mooie Seiko gekocht van Rinus / TheMaestro.
Zeer goede ervaring. Horloge voldeed helemaal aan de omschrijving en de communicatie verliep buitengewoon plezierig.
Aanrader !!

Vandaag een leuke ruil gemaakt het Rinus alias “TheMaestro” na een drankje op het terras beiden zéér tevreden huiswaarts gekeerd met de nieuwe aanwinst.

Prima contact, prima zakendoen!

Rene

Het is geheel wederzijds,en was prettig toeven in Arnhem op het terras.
Rene is een toffe gast waar je lekker mee over horloges kunt kletsen.

Ik ben zeer content met mijn nieuwe aanwinst.

Een volgende keer zeker weer!

Bedankt Rene.

Het is prettig zaken doen (tu) met de man die zijn Nickname eer aan doet, TheMaestro!

Thankx Rinus!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.