Tijdens het opruimen kwam ik deze nog ff tegen

das een Citizen horloge!

8 likes

Echt?? Ik dacht een sitisjen…

2 likes

sorry beetje melig… :slight_smile:

Citizen Aquamount Titanium JP3020.
Dateren van late jaren 90 tot zo ongeveer 2005, ff uit mijn bolle hoofd
Behoorlijk groot, maar licht gezien het titanium.
Uurwerk is een C900, gebruiksaanwijzing http://www.citizenwatch-global.com/support/pdf/c900/e.pdf
Is best een gezocht model, zeker icm de titanium band.

Ik heb de stalen opvolger JP3040, die iets minder monsterachtig is, super klok.

Bedankt voor de info! Ik zat nog even te googlen en had ook nog ergens gelezen dat verschillende special forces deze klokken gebruikten.

Maar hij heeft dus nog wel wat waarde. Niet dat dat boeit maar fijn om te weten.

Gr T.

Ik zou het ook gezegd hebben :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Leuke fonds!!

zeker een mooie vondst !

wie wat bewaart heeft wat :sunglasses:

Die is wel extreem gaaf ja, deed ie het nog toen je hem vond? Want dan lag ie niet heel lang opgeborgen denk ik.

Alles is nog compleet, doosje en boekje. Alleen is de band een beetje beschadigd en heeft hij zijn gebruikerskrasjes.

Super mooie klok vind ik zelf.

Ik heb er vorige week een nieuwe batterij in laten zetten en geen tijd gehad om er ff iets over te tikken :grin:

Lekker dragen :smile:

Ga ik ook zeker doen. Alleen is de srp637 zo’n mooie klok dat dat lastig gaat worden. Hahahaha, luxe probleem. Fijn om dar te hebben ipv armoe.

Prachtige vondst.
De kruiskop schroefjes zijn erg jaren 90 , :scream: , dat vind ik vreselijk.
Misschien mooie torx in zetten?

Daar ga ik niet aan torxen. Origineel of anders niet. Zo blijft hij zijn waarde behouden.

Heel goed, want op foto 3 uit mijn bijdrage in:


Staat deze in de brochure voor fl. 1.699,–.
In een latere brochure staat een prijs van fl. 1.873,15 / € 850,–.

Nice! Grappig dat je die brochures hebt bewaard. Bedankt voor je toevoeging. Cheers.

1 like

:grin:

Origineel houden kan ik goed begrijpen

Ik neem toch aan dat je het horloge ooit een keer zelf gekocht hebt?

Heb ik ook. Alleen toen was ik totaal niet met horloges bezig en vond hem toen gewoon mooi en was ook functioneel met wat ik ermee deed.

1 like