TimeLapse

Zojuist thuis gekomen van een ontmoeting met Tecco [ TimeLapse ].
Heb een zeer prettige ontmoeting met hem gehad, is altijd leuk om effe met iemand te kunnen babbelen die dezelfde interesses heeft.

Horloge was al beloofd. Ik kan een transactie met Tecco zeer aanbevelen.

Bedankt Tecco!

Helemaal mee eens, prima kerel :slight_smile:

De Kienzle Poseidon van Tecco overgenomen. Prettig en correct zakendoen met hem.

Snelle levering en goed verpakt. Ik kan Tecco (TimeLaps) van harte aanbevelen.

Ik heb een leuke Jacques Lemans van Tecco overgenomen.

Er was een kleine imperfectie. Tecco heeft keurig aangeboden dit op te lossen, dus helemaal goed!

Wat mij betreft ook een aanrader.

Top(tu) Goede deal mee gemaakt. Aanrader!

Communicatie was duidelijk, vriendelijk en erg snel.

Verzending was helemaal top! Een doosje, in een doosje in een doosje. Alles goed ingepakt met genoeg kranten.

Helemaal top dus(tu)!

Vlotte en vriendelijke communicatie, face to face zeer vriendelijk en beleefd en je kunt met hem leuk over horloges babbelen :wink: Zeker een aanrader, Tecco: bedankt! (tu)

Ook ik ben positief over Tecco!

Zeer vlot met reageren, komt zijn afspraken na en is een prettig persoon om zaken mee te doen! (tu)

Dank Tecco en ongetwijfeld tot ziens!

Heb een Laco van hem gekocht en kan het alleen maar bevestigen.
Prima verkoper en fijne communicatie.(tu)

Het is goed zaken doen met Tecco (tu). Vandaag is hij een horloge op komen halen en heeft daarbij een zeer mooie klok ingeruild. Deze was zoals hij aangaf helemaal in orde en we waren dus allebei blij met de deal.

Daarnaast was de communicatie per PB ook top en ook in persoon was het kort maar gezellig.

Bedankt (tu).

Vandaag een horloge ontvangen van Tecco (Timelapse)
Na een aantal PB’s was het horloge snel en netjes verzonden!
Goede ervaring, zeker een aanrader (tu)

Bedankt!

Van Tecco het Davosa horloge overgenomen. Al eerder prettig zaken gedaan met hem. Prettige communicatie, snelle levering en prima verpakt. TimeLapse is een aanrader :~

Beter laat dan nooit Tecco.
Wil je een leuke ontmoeting, praat met TimeLapse en je neemt een mooie klok voor een hele schappelijke prijs mee.

Hallo horlogeforum leden.

Ik (Loeki) als nieuw forum lid heb maar gelijk een heel mooi Juri Levenberg (JL) horloge gekocht van mede forumlid TimeLaps.
Mekaar iets gunnen en kwaliteit leveren door TimeLaps is in het kort mijn samenvatting.
Als verkoper kan ik (tu)TimeLaps absoluut aanbevelen, Chapeau!

Horloge overgenomen van Tecco. Prettige communicatie en snelle verzending. Horloge was precies zoals beschreven.

Een absolute aanrader!

1 like

Het was een leuke ervaring om een horloge aan Tecco te verkopen :smiley: Fijn contact gehad en bij de fysieke overdracht nog lekker over horloges gekletst.

1 like

Ik heb net een mooie Deep Blue overgenomen van Tecco,
Zeer prettige zaken mee gedaan,snelle afhandeling,
Tecco bedankt! :thumbsup:

1 like

Voor de 3de keer zaken gedaan met Tecco, dit keer persoonlijk afgesproken. Leuk om ervaringen te delen over horloges en banden! Bedankt en tot de volgende keer.

Face to face deal met Tecco gedaan vandaag, prettig contact en naar tevredenheid en gezelligheid deal afgerond.

Bedankt en tot een volgende keer!

Ik heb van Tecco een Magrette gekocht, wat een erg prettig en soepel proces was. Bedankt!