TIP TIP --SEIKO SRPB09 Blue Lagoon Samurai -- TIP TIP

Hi horloge freaks, ik zat zelf al een tijdje te wachten op de SRPB09 – Blue Lagoon Samurai klok van SEIKO.
Hij is beperkt te koop bij monsterwatches.
Ik heb er gisteravond eentje besteld en deze ochtend is de bestelling al afgerond…
Ben benieuwd…

24 likes

Wat wrist shots?

Als hij binnen is zal ik wat fotoos plaatsen!
Voor nu van het internet…

mooi ding. dacht dat de Samurai`s niet meer gemaakt werden, is dit een re-issue?

Ja. https://www.hodinkee.com/articles/seiko-prospex-blue-lagoon-samurai-turtle-srpb09-and-srpb11

gr, HJR

ook in titanium?

Oeps. Verkeerd gelezen :blush:

Vind t zo jammer dat de wijzers allemaal het zelfde zijn als mijn monster…

nope

Is voor mij de reden dat ik 'm laat gaan…op ss vind ik te zwaar… helaas.

Ik moet zeggen dat ik tot nu toe niet veel met Seiko had, maar deze vind ik wel echt heel mooi :ok_hand:

Erg mooi ding, helaas te groot en X op de plaat. Ook de Oysterband staat hem goed.

Misschien een domme vraag, maar wat bedoel je met: [quote=“Zulu, post:11, topic:98530”]
X op de plaat
[/quote]

:sweat_smile:

Prospex logo. Echt lelijk vind ik, dus geen fan van.

1 like

Het prospex logo op de wijzerplaat, boven ‘automatic’

1 like

Ah, die kleine X :slight_smile: Dank je!

Dank je!

Heel mooi met prachtige kleurcombinatie. Stoere en elegante kast. Een dressy duiker, en dat bevalt mij niet zo.

Jammer dat op dit toch vrij dure Seiko wordt bezuinigd op “recuperatie” wijzers en kroon.

Andere wijzers inderdaad , en de datum weg halen zodat de index intact blijft.
Maar , toch wel een mooie dit!

Monsterwatches werkt met DPD als bezorgdienst. Ik ben daar zelf niet zo’n fan van…erg traag allemaal. het pakje blijkt pas zaterdag bezorgd te worden!
ff geduld dus nog

Hij is toch binnengekomen gisteren, hier alvast een fotootje met de stalen band. vind de band niet zo mooi. zal wat experimenteren met bandjes…

5 likes