Tips aluminiumkoffertje

Iemand tips voor een redelijk grote (aktekoffer formaat) aluminiumkoffertje (met slotje) met van dat schuim erin. Zijn er waarvan het schuim ook goed aansluit voor kleine platte en kleine horlogetools, zodat ze niet verschuiven.

Die ik ben tegengekomen hebben van die bobbels, waardoor dingen misschien toch verschuiven.

Met die nopjes heb je het minste kans op schuiven. Die drukken wat in elkaar.

Is het geen idee om een goed koffertje te kopen en daar vervolgens schuim naar je eigen wens in aan te brengen?

Er bestaan aluminium fotokoffers in alle soorten en maten, vaak ook met vakken er in, misschien is dat wat.
Op marktplaats staan er een paar.

Misschien een rare gedachte, maar een koffer van een poker set?

Geen aluminium, maar wel erg onverwoestbaar en met aanpasbare plukfoam. Of foam op maat te maken:
Pelicase!

www.pelicase.com

1 like

Ik heb een Pelicase. Die dingen zijn geweldig. Waterdicht, stoot en smijtproof en je kan er een slot in hangen. Perfect.

Ik heb deze. Is een fijne koffer: stevig, veel ruimte (36 stuks!) en niet zo’n klassieke koffer want daar houd ik niet van:


Is trouwens geen Pelicase want die vond ik erg duur.

1 like

Waar heb je deze gehaald dan?

Ik stuur je een berichtje want volgens mij wordt het niet gewaardeerd als ik namen van sites ga vermelden?!

1 like

Mag hoor.

1 like

Ik heb ook interesse in waar je die koffer gehaald hebt! Schrijf toch maar gewoon hier :smile:

Doen!

1 like

Zal ik het dan maar zeggen? :innocent:

Kost € 100,-

1 like

Hier klikken

Ik vond de oplossing van eur 26 ook prima. Best wel chique ook!

2 likes

Ik heb een dergelijke gereedschapskoffer omgebouwd. Minder alu look. Tegenwoordig iets duurder. Dacht rond 35 euro.
Ruimte voor 15 horloges.

Ik ga even foto zoeken