Tips horlogemakers regio Den Haag

Ik ben benieuwd of jullie nog tips hebben voor horlogemakers in de regio van Den Haag. Onder het kopje van Ervaringen kwam ik alleen horlogereparatiedenhaag.nl (en varianten) tegen.

Ik woon tussen Den Haag en Rotterdam in, maar ik ga binnenkort eens naar Dirk Oskam (in Rotterdam dus). Veel goeds over gelezen hier op het forum.

Sorry, geen reparatieervaringen in Den Haag. Wel batterijtjeswissel of aanpassingen aan banden maar dat is niet zo spannend.

– moved topic –

thx, ik overweeg een uurwerk swap te laten doen. blijkbaar vinden de mods deze vraag erg specifiek op ervaring. was niet mijn bedoeling, probeer het later even anders te formuleren.

heb goede ervaring in voorburg, repareerd bij een juwelier daar (welsenis) snel en goed en juiste prijs

Ook Ik Heb Hans de Reus al meermaals aanbevolen.

Veelvuldig en altijd goede ervaring mee!

Ik zocht een horlogechirurg in Rotterdam. De heer Oskam kwam als 1e uit de Google bus. Geen recensies of reviews gelezen vooraf. Kort gemaild. Kreeg kort antwoord :grinning:
Toen maar eens langs gefietst. En ik heb weer twee geoliede uurwerkjes die de tijd weergeven. Hoera!
De heer Oskam is bovendien heel erg prettig n pietsie bot. Daar kom ik zeker voor terug :joy

1 like