Tips voor cadeau voor mijn vrouw

Hallo leden van het forum,

Ik ben nieuw op het forum maar al een tijdje gek van horloges.
Ik ben momenteel op zoek naar een cadeau voor mijn vrouw voor een speciale gelegenheid. Ik denk momenteel aan een Longines uit de mastercollectie (L2.257.4.78.3).
Ik ben nieuwsgierig wat jullie zouden kopen met een vergelijkbaar budget (ongeveer 1600 euro). Ik heb al aardig wat gegoogeld. Maar wil wel een goede keus maken voor een dergelijk cadeau.

Groet Wats

Ik heb voor haar destijds voor dat geld een Cartier Tank gekocht. Gebruikt vind je ze voor dat geld wel. Voor een paar honderd meer een mooie Datejust. Het is zoeken maar ze zijn er nog wel voor rond de 2k.

Ik heb het dan wel over gebruikt. En het hangt ook af van de smaak. Deze horloges blijven ook hun waarde houden en dat speelde ook een beetje mee.

Gr. Hans

Beste Wats,

Je bent een goede vent! Je wilt je vrouw verblijden met iets heel, heel fraais. Mijn complimenten. Menig echtgenoot vindt zich al reusachtig genereus als hij een bos bloemen per jaar aan zijn lief geeft.
Echter, mogelijk dat jij en je lief qua smaak in twee verschillende werelden leven. Jij op
Mars, je wederhelft op Venus.
Mijn tip (ik speel nu de rol van ervaren huwelijksadviseur): ga samen lekker een dagje winkelen in een door je lief gekozen stad, show jij de Longines, en als je vrouw vrijwel direct daarna aan het rondkoekeloeren is, weet je dat dit een goede tip is.
Succes!

5 likes

Deze beviel mijn wederhelft heel goed.
Hou je mooi nog wat over voor een etentje en lekker shoppen :ok_woman:


Longines zijn ook toppers!
Succes!

1 like

Ik zou iemand nooit volkomen willen verrassen met zoiets ‘groots’ en persoonlijks als een horloge waarvan je hoopt dat ze het vaak met plezier gaat dragen. Mijn tip: laat haar (indirect) meebeslissen welk horloge het wordt.

http://www.bachmann-scher.de/cms/upload/uhren/K9846/uhr-aufmacherbild.jpg
http://www.bachmann-scher.de/cms/upload/uhren/K9846/chronoswiss-orea-ref-ch7163-stainless-steel-bj-2003-f.jpg

Dit is ook echt klasse :thumbsup:

Cartier tank is erg mooi! De quartz versie is een goeie optie omdat vrouwen daar vaak toch de voorkeur aan geven en die natuurlijk goedkoper zijn.

2 likes

deze eergisteren voor me vriendin gekocht. Mischien zo iets?

Ja in ieder geval geen handwinder. Veel vrouwen houden daar niet van. Quartz of automaat.

Je hebt ook de Must serie. Lijkt op de tank en is goedkoper. Die quartzwerken zijn wel gevoelig, ze gaan wel eens kapot.

Een vintage cartier.

M’n vrouw draagt dagelijks de tank, en het staat zo stijlvol iedere keer weer.

Oude foto:

2 likes

Die bedoel ik. Erg mooi.
Zeker als je een originele sluiting erbij hebt.
Kijk wel uit want ze zijn alles behalve waterdicht.

1 like

Valt dus af.

Dank voor de tips de chronoswiss is zeker een optie.

Ik ben bevooroordeeld maar een colt Oceane zou mijn keuze zijn

1 like

Valt dus af omdat? Als ze er maar niet mee gaat zwemmen geen probleem toch?

Aquaracer?

AT mss

2 likes

Mooi plakmerk klokje voor de vrouw (Kors, Guess) en dan voor jezelf een fraaie 2ehands Oris Aquis Date of een Seiko Marinemaster.

2 likes

Op Chrono24 deze Tag Heuer Aquaracer Quartz, erg leuk en sportief model voor €750,-

en als je helemaal in een goed blaadje wilt komen :wink: deze Cartier Tank Francaise voor €1926,-

Beiden met doos en papieren van een zeer gerespecteerde verkoper.