Toch maar even

Hallo @ll.
Toch maar even…omdat het wel zo netjes is. In 2004 begon de liefde voor vintage klokjes. In 2007 hf ontdekt. In 2008 was het gedaan met de liefde, om de simpele reden dat ik uurwerken niet meer kon waarderen om hun schoonheid en enkel nog maar bezig was met bepaalde ‘gerenommeerde’ merken. Nu is er natuurlijk helemaal niets mis met deze merken, begrijp me niet verkeerd, maar voor mij was het een punt om tegen mezelf te zeggen: tot hier en niet verder ( vond de vriendin trouwens ook :wink: ). Ik kreeg het niet meer voor elkaar de uurwerken in het algemeen te waarderen voor wat ze waren. Maar het bloed kruipt waar het niet kan en werd getriggerd door een Hamilton viewmatic. Wtf…een mooi gevoel. Inmiddels zijn we alweer een tijdje verder en kan ik er nog steeds van genieten, ook van de andere klokjes die er inmiddels zijn gekomen en gegaan (flipperkast is er zo nu en dan niets bij). Maar de Hamilton gaat het nest niet meer verlaten .


Gr. Bernd aka vintage4all

7 likes

Opnieuw welkom :wink:
De viewmatic is inderdaad een erg leuk horloge!

Wat zit er op dit moment nog meer in je collectie?

Welkom terug
Ik zit volgens mij in de eerdere fase die je beschrijft :wink:
Groetjes Arthur

1 like

Welkom (terug dan)
:+1:

1 like

Daar had ik al een flauw vermoeden van Arthur😉

Daar zitten nog enkele vintage horloge’s in waar ik geen afscheid van heb en kan nemen.( hoewel ik ze bijna niet meer draag, ivm de kast maat en mijn huidige pols ) O.a omega chronostop’s (865 en 920) cosmic (1022), doxa chronograaf (landeron48), bwc, tissot etc en verder recenter cq nieuwer materiaal waaronder de Hamilton

2 likes

Fotos! :smiley:

Bernd vintagewatcher toch? Welkom!

1 like

Alles op z’n tijd Logie :smile:. Maar ik zal ff wat ‘hele’ oudjes delen.

5 likes

Van harte (opnieuw)welkom dan :clap:

Pieter.

1 like

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mooie klassieker van Hamilton :+1:
Deze doorstaat de tijd en alle grillen :wink:

Grt.

1 like

Prachtige viewmatic. Dauphin indexen met lume… Yummie!

1 like