Tompj

Vandaag afgesproken met Tom en een horloge geruild. Het contact verliep wel soepel en we hebben een goede deal gemaakt. Betrouwbaar lid!

Prettige en vlotte deal met Tom, aanrader!

Vorige week wederom naar volle tevredenheid een deal gesloten met Tom.

Zojuist een prachtig horloge van Tom gekocht. Supercompleet en gewoon nieuw. Zo wil ik ze elke dag wel kopen :smile:

1 like

Alweer een paar weken geleden een horloge met Tom geruild. Aardige en betrouwbare kerel waar je met een gerust hart zaken mee kan doen.

1 like

Longines duiker van Tompj overgenomen.

Eerst een uitermate ingewikkelde Longines <-> Longines cash up en Longines <-> Longines cash down besproken, daarna toch maar simpel geruild voor Europeesche €’s.

Fijne deal.

1 like

Fijne deal gesloten met Tom, vandaag zijn Aqua Terra overgenomen met een kop koffie en wat horlogepraat. Dus ook namens mij een :+1:t2:

Vandaag een leuke ruil gemaakt met Tom. Goede communicatie, goede koffie en een leuk gesprek :thumbsup:

1 like

Is de Zenith alweer weg? Hmm… heb ik ook nog over zitten twijvelen… :slight_smile:

Ik heb trouwens ook een positieve ervaring met Tom opgedaan een maand of twee geleden toen ik een horloge van hem heb overgenomen. Dat had ik hier nog niet gepost.

El Primero is nog te koop hoor!

1 like

Ah - noted! PB… :wink:

Gisteren een ‘Happy Deal’ gesloten met @tompj bij de grote, gele M, dat was het enige verbeterpuntje. :slight_smile:

Communicatie was uitstekend, zowel per PB, Whatsapp als telefoon. Afspraken zijn perfect en tijdig nagekomen en het horloge is in uitstekende staat, zoals beschreven. Geen nare verrassingen, wel een meer dan prima transactie.

En nog even over horloges gebabbeld, het blijft leuk om zienswijzen te delen over deze hobby.

Gisteren een zeer mooi horloge ontvangen van Tom (@tompj) en ik moet zeggen dat de gehele transactie een buitengewoon prettige ervaring was!!

Perfecte en snelle communicatie, prima verpakking en zeer snelle verzending. Het horloge was in het echt zelfs nog mooier dan beschreven.

Tom nogmaals heel hartelijk dank​:+1::+1:

1 like

Begin van de middag contact met Tom (als koper). Twee uur later in de Plantage in Amsterdam, onder het genot van koffie en cola, plezierig de deal gesloten. Top​:smile::+1:t4:

1 like

Ook hier was het prettig zaken doen :+1:

1 like

Vandaag een leuke ruildeal gedaan met Tom (@tompj). Een leuke vent met een zeer smaakvolle collectie. Ik mag nu ervaren hoe de OP het houdt naast de explorer…

Bedankt voor de leuke deal Tom.

2 likes

Prima deal met Tom, ik heb een behoorlijke poos geleden zijn Squale Awco overgenomen. Dacht goed mee om de overdracht zo vlot mogelijk te laten verlopen voor mijn slapende dochter :wink:

Nogmaals bedankt!

1 like

Mooie ruildeal met @tompj. Communicatie over mail snel en gezellig. Horloge precies zoals beschreven en bovendien koopt Tom lekkere koffie. Top :+1:t2::+1:t2:

1 like

Vandaag mijn Zenith El Primero overhandigd aan @tompj, hele fijne contact, nette afwikkeling, alles zoals afgesproken. Aanrader, graag volgende keer weer, zowel in de rol van koper als verkoper!

1 like

Horloge verkocht aan @tompj.
Goede en snelle communicatie en afhandeling :ok_hand::+1:

1 like