Trustlevel 2 : verkopen

Hoi,

Ik ben hier al even lid, maar hoofdzakelijk lezen en de adverenties afschuimen.
Na mijn Pelagos te kopen eind vorig jaar, merk ik dat ik mijn vorig uurwerk nooit meer draag en zou hem dus willen verkopen.

Echter blijkt dat ik hiervoor trustlevel 2 moet hebben. Hoe bekom ik dit dan precies? Kan dit enkel als je meer actief bezig bent in topics? Ik gebruik fora vooral om mezelf te informeren en post dus zelf weinig.

mvg.

13 likes

Idd meer posten en liken :+1:

10 likes
5 likes

Als je dat had gedaan, had je geweten dat deze vraag al duizendmiljoen (aldus mijn zoon om aan te geven dat het heel veel is) keer gesteld is.

Bijvoorbeeld:

5 likes

Inmiddels weet ik dat je ook gewoon een minimaal aantal dagen lid moet zijn en ingelogd,dus het komt vanzelf.Dat gezegd hebbende marktplaats hanteerd deze regel niet,en veel van de horlogeliefhebbers hier kijken regelmatig op MP dus kun je daar je horloge toch ook verkopen

2 likes

Daarom, iedereen die hier kijkt kijkt ook op Marktplaats en daar zoeken ze naar wat ze graag willen. Als ze je daar niet vinden heb je dus ook niets wat interessant voor ze is. Maar ik zou zo graag mijn z.g.a.n. pannenset aan jullie willen aanbieden. Ik weet zeker dat ik daar iemand heel blij mee kan maken.

2 likes

Gun factor :yum:
Even wat Grand Seiko topics liken…

6 likes

Als het een echte Berghaus pannenset is- overgebleven van de beurs en op parkeerplaats gekocht- dan hoef ik hem niet, want daar heb ik er al een van :stuck_out_tongue_winking_eye:

Met handvatten die niet heet worden… mijn vrouw had de blaren op haar vingers…:thinking::joy:

1 like

Haha mooi hè. Ik heb die pannenset overgeslagen. Heb wel een mooie gereedschapskoffer van zo iemand gekocht omdat dat nep spul gewoon wel van goede kwaliteit was. Daar maak ik al jaren gebruik van en is één van de beste aankopen die ik ooit heb gedaan😊
Edit: toen ie met het verhaal van de beurs kwam waar hij met de combinatie van pannen, messensets en gereedschap stond vond ik het wel een beetje verdacht. De rest van het verhaal was super geloofwaardig. Vooral het deel waarin hij zei dat ie mij zo een aardige knul vond.

2 likes

Ja, ik maakte maar een grapje. Soms is dat spul heel goed, zeker als je hebt afgepingeld naar een paar tientjes.:wink: De messenset in onvervalste ouderwetse diplomatenkoffer is ook prima. Voor 2 tientjes gekocht en aan mijn zus gegeven. Die heeft ze jarenlang iedere dag met veel plezier gebruikt. De pannen waren wel kloten, omdat die temperatuurmetertjes op de eerste dag stuk sprongen en de handvatten dus ook bloedheet werden. :smile:

1 like

Met 24 min lezen e.d. ga je er niet komen ben ik bang

3 likes

Dat geloof ik uiteraard meteen! :smile::+1:

1 like

@MikeC Maar even on topic: Maak gewoon een marktplaats advertentie. Iedereen die hier zoekt zoekt ook op Marktplaats. Als je iets hebt wat ze zoeken weten ze je wel te vinden. Vinden ze je niet dan zijn ze er ook niet naar op zoek.

3 likes

f70e92d1c0cc241f6cc12022d58a3e1e74aa9ad9_1_690x379

1 like

Heb ik gelezen, echter is het absoluut niet duidelijk ‘wanneer’ je dan verkooprecht krijgt. Maar whatever, er zijn nog plaatsen om iets te koop aan te bieden. Toch bedankt voor de enkele relevante antwoorden.

1 like

3 uur leestijd. Hij was 24 minuten geleden aanwezig.

1 like

Ok verkeerd gelezen maar met 3 uur is het ook een no-go

2 likes

Heb je ook de link van @Chlorophyl gelezen?

“ Het exacte aantal dagen, posts, likes etc voor het wisselen van een Level vermelden we niet, omdat dit bij sommige mensen kan leiden tot aangepast gedrag en omdat we dit af en toe bijstellen, aan de hand van ervaringen.“

2 likes

@MikeC, het aantal badges dat je hebt doet verraden dat je amper actief bent geweest. Je zult echt wel aan de slag moeten.

Ik dacht eerst eigenlijk dat iemand zijn trustlevel probeerde te verkopen na het lezen van de titel.:joy:

6 likes