Tudor 94110, best wel NOS ;)

Dat ziet er wel heel erg netjes uit (tu) Ga je hem wel dragen?

Jürgen Schreef:

Dat ziet er wel heel erg netjes uit (tu) Ga je hem
wel dragen?

Dat is wel de bedoeling :wink: maar ik kreeg al wisselende reacties. Mensen die me kennen voorspelden max drie maanden omdat ook deze te netjes is. We zullen zien…

Leuk setje :wink:

gr. Roel

Zo halloooooo, mooi man! Kom je toevallig naar de meeting zondag (en neem je ze dan mee) ?

… [sprakeloos over zo’n geweldige vangst (tu)]

Je hebt er wel een neus voor zeg… helemaal geweldig. (tu)

Zo, na een tip van Luca gaat de sticker hopelijk nog enkele jaren mee.

Boeklon power;

@ allen; bedankt voor de leuke reatie’s.

Even voor de helderheid; zoiets komt niet aanwaaien. Er zijn meer Tudor fakes in omloop dan echte. Dus je moet je eerst verdiepen in de Tudor materie en vervolgens ook durven kopen zonder een expert naast je.
Daarbij was van mazzel niet echt sprake, ik heb hier gewoon de jackpot voor betaald. Voor dit geld had ik bijv. ook een sport Rolex kunnen kopen. Ik kies daar niet voor omdat ik he-le-maal leip ben op vintage Tudor subjes! Hopelijk kan ik dat virus nog lang met jullie blijven delen (tu)

gr. Roel

Hoezo “zonder een expert naast je”

HorlogeOpa! :slight_smile:

hcptdg Schreef:

Hoezo “zonder een kenner naast je”

HorlogeOpa! :slight_smile:

Een expert… Hanzo… een expert. Met "kenners"koop je geen vintage :wink:

Gr. Roel

Je moet me wel correct citeren! :slight_smile:

Ik had het al gezegd, prachtig !

NB: Krabong & Horloge opa, zijn jullie het ook eens WEL eens met elkaar :slight_smile:

LeenV Schreef:

Ik had het al gezegd, prachtig !

NB: Krabong & Horloge opa, zijn jullie het ook
eens WEL eens met elkaar :slight_smile:

Ja hoor, als er drank in het spel is. Dus eigenlijk altijd wel :slight_smile:

LeenV Schreef:

Ik had het al gezegd, prachtig !

NB: Krabong & Horloge opa, zijn jullie het ook
eens WEL eens met elkaar :slight_smile:

Nee, in principe niet behalve als de drank rijkelijk vloeit.

Post nog eens een foto van die blauwe rammer van jou, liefst waarbij ook nog het polijstwerk a fabriek is te zien?!

gr. Roel

Zal morgen eens wat macro foto’s maken. Nu alvast…



Factory finish… zo bizar mooi (tu)

Thnx man!

gr. Roel

Onder de nato heeft de sticker zowieso weinig te verduren nietwaar? Wel jammer als hij af zou slijten!

BreitlingBerend Schreef:

Onder de nato heeft de sticker zowieso weinig te
verduren nietwaar? Wel jammer als hij af zou
slijten!

Nee, fout! Ik snap dat je dit denkt maar helaas schuurt de band de hele sticker aan flarden;

Ik heb ooit een stickervel met acht “9411” stickers kunnen kopen. Voor 250 dollar of zoiets. Uiteraard niet gedaan want destijds vond ik het een belachelijke prijs… nu zou ik dat velletje graag hebben :wink:

Gr. Roel

Gr. Roel

Die folded is trouwens ook niet verkeerd met die clasp; ik kende eigenlijk alleen de ‘gewone’ gladde. Ga je 'm daarop dragen? Ziet er wel geweldig uit. (tu)

De 7836 referentie (komt bijv. ook aan de 1675 GMT van Rolex) heeft een gladde sluiting. De 9315 heeft deze clasp met extra clipje en duikverlenging.

Ik ga op zoek naar een redelijke 7836 of 9315 omdat ik de band van deze wil bewaren. Ik ben nog nooit een ongedragen folded tegen gekomen met 13 schakels dus die ligt (in de folie) in de kluis.

En mocht ik zin krijgen om de 94110 op staal te dragen heb ik deze ook nog liggen;

Maar voorlopig vind ik de zwarte nato in combo met de zwarte plaat & inlay en gele patina heerlijk :wink:

Gr. Roel

Idem(tu)

Vet hoor Roel. Ik wou dat ik mijn Tudor al kon laten zien… :wink: