Tudor, a poor man's Rolex?

Als je écht over respect voor anderen wilt spreken, moet je dit draadje eens goed lezen. Ik begin niet met ongepaste taal.

Zo te zien kunnen we ook al van mening verschillen over wat dat inhoudt: ‘respect voor anderen’ … :neutral_face:

Maar eh, draadje is klaar, toch? :closed_lock_with_key:

Zjuuls, ik zei niet dat ik altijd respectvol blijf. Ik zei slechts dat ik niet begin. Dit bijvoorbeeld was een reactie. Geen uitlokking.

Dan ben je wel zeer snel uitgelokt. Mag ik vragen hoe oud je bent?

1 like

Maar wat mij betreft mag dit ook wel dicht hoor. Het is niet echt leuk meer zo. We delen een hobby, laten we daar dan ook van genieten. Ik begrijp dat mensen Tudors tof vinden, zelfs die zo lijken op die Rolexen. I Ík zou bij die betreffende modellen een bijsmaak hebben, en dat mag ook, denk ik. Als anderen dat niet hebben, prima. Zo is het goed dan toch?

Nou ik zei niet dat ik uitgelokt werd, ik zei dat ik reageerde op een opmerking van iemand anders. Ik ben 31 jaar.

Ik werd gewoon een beetje moe van die mensen die dan voortdurend allemaal slechte argumenten en voorbeelden erbij halen. Bijvoorbeeld dat ze wel inhousemovements hebben, of ook andere modellen maken, en echt wel heel duur zijn en niet voor de arme man enzo. Ik had toen al meermaals aangegeven dat ik het over die modellen niet heb (dat had ik duideijkrr in de titel moeten zetten), en als zo’n wijsneus dan zegt ‘even beter googlen voor je begint te schrijven’ dan zakt mn broek toch al een decimetertje af, wat je dus zag aan mijn reactie.

…Whahaha!!..

@Trevillian wat ik me nu afvraag he… Wat is jouw gevoel bij een Tudor? Ik heb dat nog niet helder. Krijg je er bijvoorbeeld een bijsmaak bij?

1 like

Haha goeie, Logie :wink:

1 like

Je zou bijna denken dat je zoveel post om een verkoopstatus te verkrijgen. Maar zoals eigenlijk eerder genoemd, ben ik wel klaar met dit topic :v:

1 like

Om eerlijk te zijn was dat wel een van de redenen van het starten van dit topic ja. Een ruil wil ik doen, dat dan weer wel. Maar ik vroeg het ook serieus af.

Je wilt je Tudor inruilen?

Zo nu kap ik ook met dit topic… :slight_smile:

1 like

Haha zou mooi zijn ja

Het zijn vaak mensen die geen geld voor beiden hebben, met zo’n uitgesproken mening over Rolex en Tudor valt me op…

Wellicht is je beleving anders omdat je geen van beide in bezit hebt (gehad)?

1 like

Shit, ik val door de mand. Inderdaad, ik ben zo’n type dat afgeeft op dingen die ik me niet kan veroorloven :joy:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

5 likes

Zo bedoel ik het helemaal niet.

Het is geen geld kwestie, maar een kwestie van onwetendheid door gebrek aan ervaring met beide merken.

Zoooo nieuwsgierig naar die andere. :sweat_smile:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.