2 mm in hoogte, 2mm qua diameter
Reeds gevonden via de tudorwebsite.
Als er in horlogeland een volk om bekend staat dat ze de boel besodemieteren dan zijn het de Italianen wel. Kennen jullie die ene nog op dit forum met dat lekkere blonde vrouwtje? @Logie, volgens mij nog wel
Maar denk dat zo’n handelaar in Italië echt wel weet wat een stalen sport Tudor of Rolex doet. En dan zo ver onder de waarde gaan zitten voor een Hollander. Ik geloof er geen reet van.
Heb ook nog niemand om een foto zien vragen, alleen maar “no brainer, doe mij er ook een”…
Authorised dealer???
Zeker, vriend Eduardo. Waar is hij ookalweer gebleven? Herinner me vooral om zijn meisje en naar ik geloof een geinig “ervaringen met” topic…
Ohja
Eduardo zal waarschijnlijk een (paar?) keer flink op z’n bek getimmert zijn gezien z’n wanbetaal praktijken…
Hij is schijnbaar niet echt veranderd…
TS heeft het over telkens over dealer dus weet niet of die authorized is? Maar dan zou hij toch juist het spelletje moeten snappen?
Niet? Meer roddels?
Keek net even uit interesse. Maar die gast is totaal online verdwenen. Zal niet voor niks zijn.
True, ik ga morgen gewoon even kijken. Als t authorised dealer is zal hij echt niet ver zakken…ik ga het zien:)
Ok, ik gun iedereen z’n koopje natuurlijk maar laat je alleen niet naaien daarzo door een horlogeverkoper. Die jongens weten precies hoe ze je de kop gek moeten maken namelijk…
Het is gewoon @Geen. Kijk naar eens naar zijn voorsteltopic en lees zijn naam eens van achter maar voren Odraude
Persoonlijk heb ik heel andere ervaringen met verkopers (AD, dat wel) in Italië. Behulpzaam, bereid om net ff wat harder te lopen en meerdere mooie deals gemaakt zowel in het noorden als meer zuidelijke deel van het land. En tussen klokkie kijken door is het er heerlijk vakantie vieren en lekker eten !
Otto
Ah! Was me niet opgevallen, lees nooit voorstel topics.
Maar welkom terug @Geen… Of eigenlijk alleen je vriendin. Jij hebt het best verknalt door het wanbetalen ={
Knap… inspector…
Alles onder de listprice is niet slecht toch?
Zeker, zolang het de real deal is gewoon doen. Wilde alleen even een tegengeluid laten horen tussen alle andere berichten.
En ik hou ook van Italianen en hun eten, koffie, design, passie etc. maar het kunnen ook boefjes zijn.
Ben net langs geweest maar hij was al weg helaas