Tudor only II

Zo op het oog zie ik niks geks. Horloge lijkt weinig gebruiksschade te hebben en de set lijkt helemaal compleet (doos, papieren, tags etc.).

1 like

Thanks. Originele aankoopbewijs zit er ook nog bij. Dezelfde dealer verkoopt hem wederom.

1 like

Moet toch echt wat meer de BB58 omdoen vooral met dat zonnetje erbij alleen draagt de DJ zo lekker😊

Tudorbespiegelingen…

20 likes

vandaag weer de gmt om

25 likes

https://www.horlogeforum.nl/t/tka-colareb-roma-22mm-lederen-band/255387

@daffie het kleur viel tegen? Ik heb gemerkt dat er wel wat rood in het bruin mag zitten, matcht beter met de secondenwijzer en vintage witte tint op de plaat van je Ranger. Ik blijf @Ko-Banden aanraden :innocent:

Groene canvas (Barton in dit geval) deed het ook niet slecht. Succes met de zoektocht!


9 likes

Ha Jasper,

Inderdaad. De nieuwe Colareb band is prachtig en ook de kleur vind ik erg mooi, maar zoals je zegt een beetje rood in de band is juist mooi voor de Ranger. Ik ga tzt Ko ook maar eens benaderen wellicht heeft hij de template nog. Voorlopig draagt jouw band erg fijn dus ik heb weinig haast. :wink:

Goeie tip ook die canvas Barton…staat 'm super! :ok_hand:

8 likes

Zoals aan aantal hier beloofd mijn nieuwe aankoop!

34 likes


Ongelofelijk die bezel

22 likes

Vorig jaar hintte tudor via Instagram op de P01, dit jaar werd er door sales personeel van tudor schijnbaar gehint dat de focus op een chrono zou liggen ivm 50 jaar jubileum van de tudor chrono.
Nu zal ik onderstaande op de tudor Usa imstagram staan…
De Big Block valt me hierbij op… ik druf er bijna niet op de hopen maar wat zou het gaaf zijn als hier een remake van komt!

7 likes

10 likes

Iemand nog op zoek naar een BB58 :see_no_evil:?

2 likes

13 likes

:ok_hand: count me in…

Ik verwacht dan trouwens wel iets met de 3-6-9 layout van Breitling’s B01 caliber. Nou ja. We gaan het zien, zou mooi zijn, een re-issue van de salmon dial :wink:.

1 like

Die GMT is mooi!!

Nog steeds op rubber, erg fijn!

11 likes

Working from home :see_no_evil:

27 likes

16 likes

:heart_eyes: dit blijft gewoon de mooiste in het Tudor topic!

2 likes

Nog steeds niet verkocht maar check de prijs nu nog eens…

12 likes