Tudor only!

Als alles meezit heb ik vanaf morgenavond weer iets lekkers bij de koffie!
Nu al zin in. :heart_eyes:

12 likes

10 likes

Crosspost

9 likes

@jehebtWATgekocht, frisse zomerse uitstraling!

@Richard1973, jij hebt de BB Chrono als ik het goed heb. Hoe draagt dat ding? Is denk ik net zo’n hoge kast als de Pelagos of… wel iets zwaarder denk ik?! Oh, leuke foto’s maken een antwoord altijd leuker. Valt me op dat de BB met een stalen bezel niet veel voorbij komt. Ik vind ze mooi! :sunglasses:

Growing on #MeToo …, staat er nu eentje te koop: Hier.

Thanks, helemaal op de NATO en een paar badslippers doet hij het perfect :slight_smile:

1 like

De BB chrono draagt eigenlijk best wel prettig. Op de een of andere manier merk je de hoogte van 17mm in de praktijk niet echt, althans het valt mij niet echt op en ik kan m ook prima onder mijn overhemden dragen.

Ik weet niet wat het gewicht exact is en bovendien ken ik de Pelagos niet. Weet dus niet of ie zwaarder is. Zoals aangegeven, draagt het horloge wel prettig en niet topzwaar of zo.

Foto’s inderdaad in de advertentie: TK/TR: Tudor Black Bay chrono

1 like

De Pelagos is rond de 135 gram. Maar wel nog minder hoog (14,3cm), ik heb hem en keer helemaal opgemeten. Had dat niet verwacht eerlijk gezegd. Jouw chrono zal ook wel iets zwaarder zijn, immers de Pelagos is van titanium.

Dank je wel voor je antwoord enne, erg mooi ding! Niet wegdoen joh … :wink:

Dank je! Gaat alleen weg als ik een mooi Speedmaster 57 kan bemachtigen. Aangezien ik ergens anders las dat de hoogte nog geen 15mm zou zijn, heb ik het horloge maar zelf even opgemeten. De hoogte is inderdaad tussen de 14 en 15mm en dat is incl het iets opstaande glas. Dus geen 17mm. Het gewicht is 190 gr.

1 like

Ook fraai! Succes met de zoektocht. :ok_hand:

Ter vergelijking…

7 likes

Bijzonder dat de ETA zwaarder is dan de MT5612:face_with_raised_eyebrow:

Kan ook aan mijn analoge weegding liggen natuurlijk. Maar ik had hem wel keurig even op ‘0’ afgesteld.

8 likes

21 likes

13 likes

13 likes

Huhh??? 14.9 mm toch? Althans dat heb ik in een YouTube video gezien, toen ze dat met een schuifmaat opnamen.

1 like

@EVH, iets verder staat …

:sunglasses:

1 like

Ah, zover had ik niet gescrolled

De zon om mijn pols

12 likes

Pelagos in volle glorie.




11 likes