Tudor only!

De Pelagos maar eens op sportschoenen gezet:

5 likes

Hoe is de titanium band m.b.t. beschadigingen? Ik ben zelf erg geïnteresseerd in een Pelagos, maar heb nog geen titanium horloge gehad. Ik las op internet dat de rvs sluiting krasgevoeliger is dan de band.

Ik heb al bijna een halfjaar een pelagos en ik heb het nooit als een krasgevoelig horloge gezien. Die van mij blijft mooi. Vwb de sluiting, tjaa. Deskdive sporen krijg je toch wel. Is niet meer of minder dan met een ander merk.

1 like

Bedankt voor de informatie. Nu weer verder Chrono, eBay en Marktplaats afstruinen. De eerste generatie met ETA uurwerk moet het worden.

[URL=http://s913.photobucket.com/user/toontje-66/media/Tudor/20151115_090359.jpg.html]

[/URL]

8 likes

Ja dat is ook de mooiste en degene die ik heb!

3 likes

Het horloge wat in mijn huidige collectie het langst in mijn bezit is. Denk dat deze wel gaat blijven bij mij, word er elke keer weer “warm” van.

12 likes

Staat al een tijdje een op het RLX forum echter zonder papieren. Wel een leuke prijs.

http://sales.r-l-x.de/en/sales/offers/detail.php?id=u3548t1448787847&suche=7f67e7eaec8d9fad987f52993fb1c3311462111075&pageNum_qListe=0

1 like

Bedankt. Deze had ik nog niet gevonden.

Dit is er absoluut eentje die ik eens in het echt wil zien, voor mij op foto’s met afstand de mooiste Pelagos van het stel.

Waarschijnlijk ben ik één van de weinigen die de 4 regels tekst mooier vindt dan de 2 regels van de oudere Pelagos. De twee regels verschillen naar mijn idee te veel in regellengte.

En de ene eta en de ander in-house…

Uiteraard, ik weet dat dat de reden is van vier regels i.p.v. twee, maar ik keek puur naar welke wijzerplaat ik mooier vind. Los daarvan prefereer ik bij horloges over het algemeen altijd inhouse movements, maar dat is dus niet de reden dat ik de nieuwe dial mooier vind, het is eerder een prettige bijkomstigheid.

1 like

Tevens is de index naast de datum weg. Zie het verschil.:wink:

1 like

En de nieuwe is ook iets dikker als ik mij niet vergis.

klopt, mede door eigen MT- 5612 manufactuur…

Ah, dat wist ik niet maar lijkt me idd wel logisch.

Lekker hoor!

Zeker weten

Bedankt! Vind hem idd mooi, maar vooral apart :grin:.

Hij heeft nog wel een BBR zag ik. Niet zo apart maar wel mooi en scherp geprijsd!

36 millimeters pure beauty :heart_eyes:

30 likes