Tudor only!

Overigens kwam ik dit tegen op Facebook.
Prijzen zijn naar mijn weten in CHF.

Ben benieuwd of de ETA versie later populairder gaat worden dan de versie met in-house movement, simpelweg omdat er dan minder van zijn.

1 like

Heeft iemand de huidige list prices van de Ranger & North Face? (Met stalen band). Of wellicht een hele prijslijst van tudor? Van rolex zijn die altijd wel gemakkelijk te vinden, maar Tudor zie ik zelf niet zo vaak.

Ik kan er bitter weinig over vindenā€¦

GK watches heeft wel prijzen online staan:
http://www.gkwatches.nl/product-category/tudor/

Bij citroen gaat die 3485 euro kosten om exact te zijn :sunglasses:
Dit is voor een Black Bay Blue

1 like

Daar staan de nieuwe BBā€™s niet bij, toch?

Op staal of leer?

Nee, klopt! Maar de vraag waar ik op antwoordde was of er prijzen te vinden zijn van de North flag en Rangerā€¦ Die staan er wel op.

Oh, excuses!

William Wien had laatst een North Flag te koop, nieuw, voor ik meen zoā€™n ā‚¬2500. Wel op leer. Mooi ding.

Maakt niet uit :slight_smile:



4 likes

Thanks voor de link. Ze heben echt hele goede prijzen op die site.

Sla ok op bij favorieten!:+1:t2:

Bedankt voor de link. Al zijn dat volgens mij ā€˜grijzeā€™ prijzen. Als ik bijvoorbeeld de prijzen bekijk die genoemd worden in de artikelen op monochrome, dan staat daar ā‚¬ 3.150 voor de stalen northflag. Inmiddels zijn we alweer een basel verder, dus het zou best kunnen dat de prijzen weer omhoog gegaan zijn.

Ik zal het sowieso even navragen als ik weer eens bij S&C naar binnen stap.

Dat denk ik ook. Ik meen ergens in een andere topic gelezen te hebben dat GK watches als een ā€œgrijze handelaarā€ te boek staat. Ik las overigens ook dat andere forumleden hier goede ervaringen mee hebben (gehad).

Je zegt het alsof dat een slecht iets is?
Ik heb destijds mijn BBR bij Filipicci in Maastricht, ook een grijze handelaar. Scheelt toch aardig wat knaken, en je hebt toch gewoon garantie (bij Tudor).

Ik? Dat was zeker niet de bedoeling. Ik probeerde het zo te beschrijven dat duidelijk werd dat ik er zelf geen ervaring mee heb, maar de informatie vanaf elders in dit forum gebruik.

Sluit ook zeker niet uit dat ik iets bij GK zou aanschaffen, in tegendeel.

Verkeerd gelezen dan denk ik :wink:
Ik kan je een grijze handelaar wel aanraden iig. Goede ervaringen met o.a. Filipucci dus. Niet met GK, maar volgens mij zijn er diverse mensen op het forum daar wel klant (geweest). Ik denk dat je zeker in het Rolex topic wat (ex)klanten van GK zult vinden!

Ik las inderdaad in de ā€œgrijze handelarenā€ topic dat er goede ervaringen waren met o.a. Filipucci en met GK. GK heeft naar mijn idee het meest uitgebreide assortiment Tudors op zā€™n site staan en zijn prijzen (voor de Tudor) liggen ook iets lager dan die van Filipucci.

Als mā€™n funding voor een mooi klokje rond is, zal ik zeker een tripje richting Schiedam en misschien ook Maastricht plannen :grin:

1 like

Volgens mij hebben ze de klokjes in Schiedam alleen op bestelling dus neem even contact met ze op als het zover is. :wink:

1 like

Gracias voor de tip @Leggie!

1 like

Zo mooi:

https://theoandharris.com/watch-shop/tudor-oyster-prince/