Tudor only!

Ik aas al een tijd op de jouwe toon, maar heb er de middelen niet voor :wink:

Oke je kan me altijd een berichtje sturen wie weet

T.z.t. Kom ik mogelijk terug op je aanbod :wink:

1 like

[URL=http://s913.photobucket.com/user/toontje-66/media/Tudor/20160617_211742.jpg.html]

[/URL]

3 likes

Zonde dat je de sub ook weg doet toon!

Ja klopt
Heb wat anders op t oog

Wat heb je voor moois op het oog?

Een tritium seadweller
Laatst eentje omgehad en dat lijkt me wel wat

2 likes

gefeliciteerd, je was me net voor…:wink:

2 likes

En nog meer anderen volgens mij :stuck_out_tongue:

1 like

Even een smakelijk plaatje gevonden op instagram ;

2 likes

Bij gebrek aan andere Tudor modellen. :grimacing::grimacing:

10 likes

Prima! Eens een x wat anders dan de obligate Pelagos en BB.

Deze GranTour is overigens een mooie klok op een dingetje na (als het mag)… Ik ben niet zo kapot van de cijfers op de bezel qua vorm/cijfertype (mijn mening he).

Grt. Marco

Hoi Marco, dank je.
Ik begrijp wat je bedoeld het zal niet ieder zijn smaak zijn. Mij spreekt het wel aan, strak en eenvoudig misschien wel oude DOS cijfers. :computer::joystick::floppy_disk:

1 like

Mooie klok hoor! Weer eens wat anders als de BB of Pelagos. Ben zelf eigenaar van een BB en vindt het een prachtig ding, maar het is zeker leuk om eens iets anders te zien. Tudor heeft naar mijn mening genoeg leuke klokjes naast de BB en Pelagos. De heritage chrono’s bijvoorbeeld :wink:.

2 likes

Iemand de Ranger op MP gezien. Twijfel om deze aan te schaffen. Nog aandachtspunten? Dank.

1 like

Mooie prijs, nergens goedkoper

Ik zag 'm ook al een tijdje staan, maar blijf dat dan toch riskant vinden. Er worden zoveel neppers aangeboden, ook van de Heritage Ranger. En juist bij zo’n prijs als deze ga ik dan toch twijfelen. Hoe zie je het verschil nog?

1 like

Inderdaad. En de prijs is oke alleen wel gedragen staat en (bijna) head only door de versleten band.

Bedoel je deze?
http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1062348373-tudor-heritage-ranger-v6f-klein-defect.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=1