Tudor only!

Nee, die lijkt me nep, ik bedoel die van 1250 euro!

Die staat al heel lang te koop.

Maar het is idd wel soort van headonly.

Voor een paar honderd meer heb je complete.

1 like

Hallo Tudor fans! Ik ben momenteel op jacht naar een Rolex 5513. Maar door toontje (eerlijk is eerlijk) ook op het idee gebracht naar Tudor te kijken. Ik kom de laatste tijd deze iedere keer tegen. Ben benieuwt naar jullie mening. Is dit een redelijke prijs voor dit horloge?

Sorry voor deze manier. Maar kon geen link vinden via de Chrono24 app.

1 like

Waarom koop je zijn sub niet?

Insert is me te nieuw helaas. Ga liever voor een exemplaar dat nog origineel is. Wel een mooie Sub, daar niet van hoor!

Goede keuze, lekker model. Mijnes:

12 likes

die is mooi Eddy!

1 like

https://www.chrono24.nl/tudor/submariner-7928-never-polished---mai-lucidato--id4397861.htm?dosearch=true&query=Tudor+7928&resultview=list&searchexplain=1&showpage=2&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm

Dit is de link nog. Prijzen van de 7928 gaan ook echt alle kanten opā€¦ Deze lijkt me niet verprutst en voor een goede prijs (vergeleken met de rest).

Dan alleen nog even mindset veranderen om voor een tudor te gaan ipv Rolex. Weet niet of dat gaat lukken. Maar dat is niet echt ergens op gebaseerd.

Nice! Mooie patina, ook op de Pearl!

1 like

Geen milsubs hier? Of overheen gekeken?

Behalve die van Tonny niets gezien.

Heb reactie van de verkoper. 5050 incl verzending.

Dat is zonder een stalen band ?
Bij mij krijg je de rivetband erbij

Voor een vintage sub moet ik al snel aan 5k denken als ik dat zo een beetje zie. Ik vind ze bijzonder mooi. Maar eens mijn ogen open houden hier. 5k blijft toch een boel geld.

Bizarre prijs. In mā€™n hoofd waren die een jaar terug nog de helft

Die prijzen gaan echt ergens meer over.

Degene die op marktplaats staat, heeft geen mooie plaat vind ik. Ik weet niet precies wat er mee is gebeurd, maar het lijkt wel schimmel of waterschade of zo.

1 like

Mooi!

Redelijk wat subs maar zie eigenlijk nooit een snowflake altijd Mercedes. Een blauwe snowflake blijft mā€™n grail (het liefst met M.N. Op de achterkant en met decommission papersšŸ˜€)

Op MP staat overigens ook een mooie 79090 net onder de 3000 ( niet de mijnešŸ˜€)

Edit: zie net dat er geen originele band bij zit, dan is het best aan de prijs. Staan nu wel redelijk wat subs op MP. 9411 snowflake, 79090, 7928 (van toon). Zo veel heb ik er nooit te koop zien staan op MP. Valt me trouwens op dat ook de 36mm de laatste tijd flink in waarde stijgt.

Die snowflake die op marktplaats staat, dat lijkt mij geen originele plaat of zie ik dat verkeerd?