Tudor only!

Nou je het zegt, die BB P01 is zo om de pols idd wel erg mooi!!

Sorry, flauwigheid op deze zaterdagochtend… Wat een horror van een ontwerp, ook in real life! Veel te lange lugs met bovendien dikke lugholes en dikke pins waardoor een fatsoenlijke bandswap er nooit in zal zitten.
Vervolgens metalen bumpers om de duikerring op zijn plek te houden: fijne krasvangers en lekker lomp bovendien.
En dan het geheel: ik zou nog eerder een Laco ombinden met dito over the top bandaanzetten…
Dus naaaah, ook na zien video: eigenlijk kunnen alleen de leren band en vouwsluiting me bekoren. De rest mag zo terug het Tudor museum in!

2 likes

Goed te pruimen betekend ook niet dat hij in Mn shortlist komt hoor😊 mooi is hij nog steeds niet😁
Vind de vervanging van de bruine BB bronze door zwart ook geen vooruitgang ookal is de zwarte dial oook best mooi de bruine was mooier.
De steel and gold chrono vindt ik dan wel weer geslaagd, zelfs de bund strap vind ik echt iets toevoegen.
Ik had alleen zo gehoopt op een s&g BB58😟

1 like

:wink:

Met bund strap wordt de toch al niet dunne BB Chrono er niet subtieler op… Maar als militair moet je een bund natuurlijk wel mooi vinden :smile::rofl: !

Overigens wil Tudor tussen de grote shows door nog wel eens een kleurwijziginkje introduceren… Dus wie weet komt die BB58 SG of blauw of groen of… tussendoor nog wel voorbij.

:sunglasses:
Cheers

1 like

En anders toch maar weer op zoek naar een big block (of een Daytona)

:sunglasses:

17 likes

Of zoiets…

Happy hunting!

:wink:

5 likes

Zo even de andere groene om de pols… :smile:

18 likes

Crosspost

7 likes

Hahahahaha lachen. :joy::joy::joy::heart_eyes:

Een heuse Lunette Verte, blijft een lekkere uitvoering! Deze Harrods, wow… :heart_eyes:

1 like

Vandaag de mooie rode Tudor BB

12 likes

En op fraaie band :ok_hand: !

1 like

ze hebben 'm speciaal iets dunner gemaakt, echt perfecte verhoudingen (qua maat)

Klopt inderdaad! Ik mag er al persoonlijk van genieten sinds augustus vorig jaar :smiley::+1:

12 likes

8 likes

Dom dom, …bij de trajectcontrole een keertje niet op de cruise control gereden. Hoppa, meteen een vette prent op de mat! :wink:

6 likes

met 1 km/h ook nog wel, wegpiraat!

1 like

“Als je 't doet… doe het dan goed!” :joy: :rofl:

1 like

Topic even een bump geven.

12 likes

Ik bump even met je mee… :wink:

12 likes