Tudor only!

Er zit inderdaad geen stalen band bij. Vind de algehele staat van het horloge alleen wel erg mooi. Wijzerplaat en de kast. Maar de prijs is aanzienlijk.

Iemand enig idee wat een mooie oude insert ongeveer zal kosten? 800 ofzo?

Er vanuit gaande dat je het over de snowflake hebt zit hier wel een correcte tudor folded bracelet bij volgens mij. Niet de originele dome en volgens mij is de kast wel behoorlijk gepolijst(lugs lijken me wat rond) wel een mooi model.
De prijs van de insert zou ik niet weten maar het ontbreken van de pearl doet me twijfelen of dit niet ook een oude insert is (wellicht minder oud dan het klikje zelf)
De 79090 lijkt me in een erg mooie staat. Maar helaas dus geen originele band. Prijzen gaan erg hard maar denk dar je deze met originele band ook moet kunnen vinden voor rond of zelfs onder de 3000

Nee bedoelde niet de snowflake. Die is me net iets te druk. Bedoelde het horloge op chrono24 dat ik postte. Daar zit ook geen band bij.

Insert was ik benieuwt naar ivm de tudor van toon :wink: Of je nou een stalen band koopt of een insert, dat maakt dan ook niet uit.

Ik heb vorig jaar een fat fond insert gekocht via facebook mischien met wat geluk maar heb er maar 350,- voor betaald toen

Af en toe mis ik 'm nog wel een beetje. Twijfel of ik de nieuwe Pelagos erbij moet kopen. De 25600TB :grin::grin:

2 likes

Ik heb deze nieuwe Pelagos nog niet veel gezien hierā€¦kan dat kloppen??

3 likes

Represent !
Er zijn er 2 op het forum denk ik.

8 likes

Wel de wat meer ā€˜ingetogenā€™ blauwe Tudorsā€¦:grinning:

Groeten
Rutger

2 likes

Pb gestuurd

Even een out of the blue vraag hoor, maar hoe hoog gaan de MN subs ongeveer? Ik krijg ze niet echt uit mijn hoofdā€¦ Wellicht na het horen van de prijs wel en ga ik langzaam aan kijken voor een gewone sub.

Heb m al drie keer bijna gekocht

1 like

Gaaf horloge hoor!

Ben de laatste tijd aan het twijfelen wat ik er uiteindelijk bij wil gaan kopenā€¦ Een Tudor Pelagos of de nieuwste IWC Aquatimer Expedition Jacques Cousteau. Ik heb een paar weken geleden beide gepast en beide zijn wel erg fraai. De IWC zie je echter helemaal niet.

Vandaag weer eens het ā€˜beatertjeā€™ om gehadā€¦Lekker hoor :slight_smile:

6 likes

Ook dan maar een plaatje van mijn 7928ā€¦

Heerlijke horloges! :+1::+1:

Glenn

12 likes

Voor jouw 7928 @Toontje66?

350,- is peanuts voor een periodieke insert. Goede deal! :+1:
Zal inmiddels minstens het dubbele zijn, tegen de 900,- lijkt me.

Glenn

3 likes

Leuk!

11 likes

34mm? Heel leuk.

Deel van de camera collectie gaat de deur uit, mijn volgende horloge zal een vintage Tudor Submariner gaan worden. Verwacht binnen een maandje genoeg te hebben en dan maar eens kijken wat er beschikbaar is. Erg mooi hoor mensen!

1 like

Succes - cameraā€™s gaan geloof ik niet zo heel erg hard momenteel - wat wil je gaan verkopen? Misschien kan ik met mijn contacten een beetje helpen :wink:

Vandaag weer een tudor sub bijgekomen op MP. Lijkt wel mode om je sub te koop te zetten.
De mijne zou ik alleen nog weg doen voor een blauwe snowflake (liefst een M.N. natuurlijk)