Tudor only!

Ik heb deze advertentie ook gezien en heb wat foto’s ter ondersteuning opgevraagd. Verkoper is ook bekend op eBay en Chrono24. Handelt op deze sites vanuit Turkije onder de naam Watchway. Het horloge is afgetekend door een officiële Tudor dealer uit Turkije (Storks, Istanbul). Serienummers op het horloge en het certificaat komen overeen.

1 like

Iemand die mij kan bevestigen dat dit wel degelijk een volledige originele Jumbo is?

1 like

Uit welk jaar komt hij

Wijzers repainted?

2 likes

Die is erg mooi. Maar ondanks dat ik gek op blauw ben, is deze in de praktijk wel erg blauw, maar kan het hebben.
Kan me voorstellen dat het niet makkelijk bij kleding past.

Vandaag in de Efteling.

Pieter.

11 likes

Af en toe schiet de gedachte door mijn hoofd mijn vintage 79090 sub weg te doen voor een blauwe Pelagos… Nog niets concreets maar ben benieuwd naar jullie meningen…

1 like

Niet doen!

1 like

Ik zou het niet doen. Maar dat komt omdat ik nog graag eens een 79090 of 76100 zou willen hebben.

1 like

Niet doen. Wel erbij als t kan. Het zijn wel twee hele verschillende horloges.

1 like

Vandaag natuurlijk weer de nieuwe aanwinst !

10 likes

Doen! Wat zijn de alternatieven waar je anders aan had gedacht?

Ik zou het niet doen. Volgens mij is brons z’n tijdelijk iets… Daarnaast vind ik het persoonlijk ook niet mooi.:confounded:

Staat een mooie op het verkoopgedeelte.:wink:

Mooi is die Pelagos he? Ik heb meer met nieuwe klokjes…:smiley:
Maar begrijp heel goed dat de meesten onder ons voor de vintage Tudor Submariner kiezen :wink:

8 likes

[URL=http://s913.photobucket.com/user/toontje-66/media/Tudor/20160829_182429.jpg.html]

[/URL]

6 likes

Blijft een kneiter!

Verbaas me dat hij nog niet verkocht is Toon!
Ik verbaas me iedere maand meer over de prijzen waarvoor de Tudor Subs verkocht worden. Zelfs 79090’s voor ruim boven de 3000 euro.
Zonder originele band gingen de biedingen voor een 79090 zelfs tot 3000 euro.

Ja dennis wel veel belangstelling maar willen weing geven terwijl er ook nog een service document bijzit
Je zou m eigenlijk zo moeten zien fotos zijn mischien niet helemaal goed

Hoi Toon,

Ik vind m ook erg mooi. Was de bezel jonger?