Tudor only!

Keuzes !!

4 likes

Gelukkig is kiezen een luxe :stuck_out_tongue_winking_eye:

Groeten
Rutger

3 likes

Het is jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik m toch even bekeken en gepast haha.

Ik ben maandagmiddag ik Reuver dus dat is volgens mij redelijk in de buurt toch ?

Gr

Montfoort (Utrecht)
“Slechts” 1.30 uur haha

Oh ik dacht dat je in Limburg woonde haha…dinsdag ben ik in Dordrecht !

Gr

Vandaag deze even in de etalage

7 likes

Leuk die bonsai.

1 like

Leuk hè zo’n krant. :wink:

2 likes

Heel mooi! Heb je hem ook al geprobeerd op de biijgeleverde camo nato en zoja, hoe vind je die?

Hoe makkelijk het ook lijkt te zijn, ik had toch echt moeite met kiezen vanochtend.

Pieter.

8 likes

Ik zou het wel weten! Ik zou die oude Seiko op MP zetten en voor de rode Bagelsport gaan! :stuck_out_tongue_winking_eye: Anytime!

1 like

Haha! Had vergelijkbaar probleem vanochtend…

Deze…

Of deze…

En toen werd het deze!

Cheers, Otto

PS geen gek idee van vorig forumlid om de oude Explorer op MP te zetten, de BB Red te houden en er een ander zusje naast te zetten… imho.

7 likes

Nieuwste familielid … zo mooi!

21 likes

Gisteren even de nieuwe Pelagos (25600TB) gepast bij de nieuwe verbouwde vestiging van S&C. Comfort is gelijk aan de oude ETA uitvoering en ondanks dat deze iets dikker is helemaal perfect.
Nog even doorsparen… :grinning:

7 likes

4 likes

Ben ook aan het sparen voor de Pelagos, heb nog steeds een twijfel tussen de zwarte of de blauwe. Binnenkort maar eens uitzoeken welke winkel beide kleuren of voorraad heeft.

Wat vind jij van de kleur blauw? Er zijn zoveel verschillende foto’s waarbij de kleur blauw iedere keer anders uitvalt.

Erg mooie en fijne klok. Heb de ETA (zwarte)versie gehad. (Ben de topic starter :wink:) Ik kies de blauwe om z’n frisse uiterlijk en omdat ik al een Seadweller heb wil ik niet nog een klok met een zwarte bezel/dial. Bij S&C in Utrecht liggen beide.

1 like

Hoe bevalt die 36mm. Hoge prijskaartje waard?

Check, aha! Binnenkort maar eens een bezoek brengen aan Utrecht.

1 like