Tudor only!

Mooi ding, op iedere site die ik tegengekomen ben wordt alleen geschreven dat een ranger geen “flaire de” minuten had heeft en dat dit een van de grootste weggevers is van een fake😁
Trek de jouwe niet in twijfel maar heb me een jaartje geleden behoorlijk georiënteerd, verdikte streepjes bij iedere 5 min, flair wijzer, de beroemde red ranger zijn wel de meest gehoorde aanwijzingen op een immitaite, redial of zoals heel veel met de oyster prince, in een normale (ranger had zelfde refnummer als een andere normale oyster princes) een fake ramgerdial en ranger handen.

Rangers zijn een mijnenveld… Schijnbaar

Iemand die me hier meer over kan vertellen? Wellicht wordt een ranger dan toch weer een optie voor me.

1 like

Ikzelf zou nooit aan een Ranger beginnen, mijnenveld is het woord.

1 like

Mijn enige aanwijzing bijna twintig jaar geleden was dat het een overgevlogen handelaar uit Singapore betrof… en toch vond ik deze Ranger aantrekkelijk genoeg om direct te kopen. (en nog steeds! Ook al toon ik hem vanwege de commentaren niet zo graag op het forum haha). De term mijnenveld kun je zo langzamerhand wel op de hele (vintage) horlogewereld toepassen als ik zo eens rondkijk in de diverse items en beurzen. Ook m.b.t. de goedkoopste Russen en Seiko’s. En of al die nieuwe modellen met hun printwijzerplaten en nog net niet meegefotografeerde prijssticker zo enorm origineel zijn? Och dat mag van mij iedereen ook zelf bepalen :sunglasses:

Ik heb de BB even op de bijgeleverde band gezet. Erg comfortabel en ben er eigenlijk wel gecharmeerd van…

10 likes

Ff geswitch naar een avond klokje

15 likes

Op marktplaats staat een sub 76100 (geen lolypop wijzer) te koop voor 3750. Zonder de originele folded bracelet (maar met originele??? Rolex bracelet).
Geen doos en papieren.

Nou zie ik wel meet prijzen voorbij komen maar met de tudor subs zie ik ze nu heel regelmatig met 4000 euro voor een 79090.

Zijn de prijzen nu echt zo erg geëxplodeerd dat deze prijzen reëel zijn?

Ik mag hier vanaf nu ook meedoen. Geweldige Lume!

23 likes

Groeten van zijn broertje! :grin:

12 likes

Gefeliciteerd met je aankoop

1 like

10 likes

Die 76100 staat al minimaal een jaar op mp. De afgelopen jaren zijn de tudor subs flink gestegen, maar de laatste paar maanden echt niet met honderden euro’s. Volgens mij blijft alles boven een vp van 2800 euro gewoon lang te koop staan.

Had ook het gevoel dat deze wel erg hoog was. Zeker met gebrek aan originele bracelet doos etc. 2750-3000 leek me idd reëeler. 3500-4000 voor full set en 3750-4500 snowflake/oudere modellen? Maar das mijn gevoel.

Aan de andere kant, een 79090 op chrono begint ook bij 3300 en loopt dan al zeer snel op naar 4000 vandaar mijn twijfel over wat nu de reeële prijzen van het moment zijn.

Heel mooi. Draagt comfy he dat titanium😉

1 like

16 likes

Blijft een mooie klok… archiefplaatje. Helaas verkocht…:cry:

11 likes

Zit bij mij nog nieuw in het plastic in de doos, die rubberband. Vind het er “niet uit zien”, zo met die titanium endlinks tussen de lugs. Komt bij dat ik de titanium band erg comfortabel vind dragen.

Ben ik de enige die dit niet mooi vind??

Grt. Marco

1 like

Ben bang van wel…,:wink:

1 like

Ik moet toegeven dar ik ook liever een rubberb achtige band zie die aansluit op de kast zonder een metalen endlink.

1 like

Is er iemand die zijn mening kan geven over deze Tudor. Ik vind de caseback nogal glimmen en ik kan nergens een Tudor vinden met “Rotor” in het rood op de plaat.

2 likes

Minimaal redial, maar had voor de rest bij de advertentie ook niet echt een goed gevoel