Tudor only!

Vraag van een Tudor leek: bestaat de Pelagos ook in staal of is deze er enkel in titanium uitvoering ?

Enkel in titanium.

1 like

8 likes

Al 2 dagen geen post hier ??

12 likes

Anderhalve week geleden ontvangen en gelijk gezet met de atoomklok. Loopt nu 1 seconde in de plus. :grinning:

20 likes

Hoe bevalt hij zit er ook met een schuin oog naar te kijken maar twijfel over de maat !!

Hoe groot is jouw polsomtrek? Ik heb zelf een omtrek van circa 17.5 cm maar ik twijfel een beetje over de maat in combinatie met de forse sluiting en hoogte.

Heel goed. Ik vind de maat perfect, maar ik draag meestal vintage horloges, dus ben gewend aan 33-36mm.

Dat is voor mij nog een stapjeā€¦draag meestal duikers maar wel max 41mm. Ik heb nu een OriĆ«nt gekocht van 36mm om aan de maat te wennen maar bevalt eigenlijk ook wel prima alleen wel een lichte wijzerplaat dus moet er nog eens goed overnadenkenā€¦Thanks voor de info.

In dat geval eerst even passen. Bedenk wel dat het zichtbare deel van de wijzerplaat ongeveer net zo groot is als bij veel 41mm duikers. Oogt dus niet per se klein. Succes!

1 like

Ik heb dezelfde polsmaat. Geen last van. Absoluut niet te groot of dik oid. Maar ja daā€™s erg persoonlijk

Prachtig. Die blauwe lume is ook heel mooi.

2 likes

Heeft er al eens iemand een blauwe Pelagos bezel op een zwarte Pelagos geklust (Pelagoshark dus)? Kan zo niets vindenā€¦ :neutral_face:

Wel andersom :grin:

Oops: zie net dat het photoshopje is :yum:

5 likes

Ja die had ik ook gevonden. FUGLY :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Andersom kan alleen maar meevallen vergeleken met dit.

1 like

5 likes

Wat een lumeā€¦,WoW

11 likes

12 likes

Stonden op MP geloof ik vier subs tegelijkertijd en zie net dat de snowflake verkocht/gereserveerd is. Komt er een 9411 naar het forum?
De Head only 79100 voor 2850 lijkt me overigens niet duur (helaas geen lolypop).

Heel mooi, zeker op lederenband of nato.