Tudor only!

Mooi setje zeg

1 like

Allereerst, bedankt heren!

Wat betreft de maten; De pelagos en chrono liggen heel dicht bij elkaar. Volgens mij zijn de maten exact hetzelfde (42mm en 14/15mm hoog). Het zou kunnen dat de chrono wat groter oogt door de pushers en de smalle bezel, maar dat gevoel heb ik zelf niet echt als ik ze draag.

1 like

Vandaag deze…

Wat? Al 12 dagen geen post in dit topic? :disappointed:

13 likes

Ik wacht nog op mijn Ko band en dan doe ik ook mee :wink: NA post onderweg!

1 like

Met mijn gister binnengekomen Ko band :slight_smile: gelijk maar paar foto’s om het gebrek aan posts in deze thread goed te maken

19 likes

Prachtig! :+1: :+1: :+1: Ik post even een iets oudere foto van mijn Tudor, die toevallig gelijk staat met de tijd van dit moment :relaxed: :grinning:

FIJNE DAG ! :relaxed:

5 likes

Topper! Zijn banden zijn er toch telkens knal op qua stijl. Genieten maar :wink:
Mooie foto’s trouwens!

1 like

Zit nog op een band te wachten van deze heren https://degriffstraps.com/

Ben benieuwd hoe dat zich verhoudt met Ko :slight_smile:

1 like

Ik heb net even gekeken naar die DeGriff straps. Kende ze niet; ziet er goed uit! De prijs is ongelooflijk: 50 Euro voor een handgemaakte band. Dat is heel goed te doen! :relaxed: :+1:

Die kende ik nog niet, ga ik zeker eens bekijken! We kijken uit naar de foto’s :wink:

Dat vond ik dus ook het proberen wel waard ja.

Deze foto kwam ik tegen op instagram en zo kwam ik op hun adres. Aardige kerel tot nog toe die ook goed meedenkt.

8 likes

Dank je wel voor het delen! ik denk dat ik er ook een ga proberen :+1:

1 like

22 likes

Groeten
Rutger

10 likes

Voor mij vandaag mijn mooie Tudor Heritage Black Bay :relaxed:

FIJNE ZONDAG! :+1:

7 likes

Erg mooie klok, die Pelagos!

wat een weertje

14 likes

…en WAT een klokje! :+1: :relaxed:

1 like

mooie tudor bb. ac 3 the pontif. aan het kijken. :thumbsup:

1 like

12 likes