Tudor only!

Lekker hoor, tijdloos met 14k bezel! Hoeveel mm?

Afgerond 35mm, exclusief kroon

Marktplaats? Ik kreeg net een mail dat hij verkocht was :wink:

[URL=http://s913.photobucket.com/user/toontje-66/media/Tudor/2015-07-05%2016.03.09.jpg.html]

[/URL]

7 likes

Yep :blush:

Nais :sunglasses:

1 like

Vrijdag een Tudor Pelgaos mogen proberen naast een Speedmaster en een datejust.

En voor de vergelijking ook een sub en een gmt omgehad(ver buiten mijn bereik)

Man wat was ik onder de indruk van deze klok. Geweldige afwerking en gebouwd als een tank. Hij sprak me net zoveel aan als de veel duurdere gmt master… Iemand al lang ervaring met de Pelagos?

Slechte foto:

4 likes

Ja, inderdaad een fijne klok. Ik heb er een bijna een jaar in bezit in nu.

Ik heb hem nu bijna 1 week om de pols. Voor wat het waard is, ik ben er super tevreden over! Ook vooral de verstelling van de band. Matte dial is geweldig evenals de lume! Succes met je uiteindelijke beslissing!

2 likes

Mooi horloge!

Veel voorwerk verricht en ik heb er -eindelijk- ook 1: heerlijke klok! :thumbsup:

Volgens mij ben ik nu echt toe aan een 79090 of 76100. Vorig jaar was ik min of meer rond met een aankoop toen er veel sh*t tussendoor kwam, maar nu lijkt de weg voor een nieuwe zoektocht vrij :ok_hand:t2:

2 likes

Gister mijn BB naast een TH Calibre 5 gehouden, een wereld van verschil in kwaliteit qua materiaal al op het blote oog. Voor diegenen, die twijfelen om er een te kopen, just do it ;)!

1 like

In het voordeel van?

Tudor vanzelfsprekend :D!

Een maat van me heeft de TH, was altijd zeer onder de indruk, maar de Tudor is echt een klasse hoger. Dat geldt zeker ook voor de stalen band.

Ik had eigenlijk mijn beslissing al genomen. De Speedmaster. Maar deze Pelagos brengt me heel erg aan het twijfelen, ik vond de afwerking en degelijkheid namelijk beter aanvoelen dan de Speedmaster. Daarnaast kan je er echt alles mee, van zwemmen op vakantie tot en met het dragen onder een pak tijdens het werk.

Een ander groot voordeel, hij is tweedehands +/- 2 jaar oud goedkoper dan een Speedy…

1 like

En goedkoper in onderhoud/reparatie :wink:

Idd een ETA uurwerkje😄

Tudor snowboard klokje :slight_smile:

4 likes

Ik heb mijne bij steelwatches in italie gehaald. Is bij mij erg betrouwbaar gebleken en heeft ze regelmatig op zijn site staan

1 like