Zou gaan om SNE451P1 en SRPB01K1
Limited met oplage van 2000 solar en 3000 turtle
Gave klokken!
Iemand enig idee of de SNE451P1 ook in andere kleurvarienten op de markt komt?
Duim omhoog voor de Solar, gaaf met groene energie.
De Turtle is mwoah, liever de Padi dan
Leuk maar had iets donderden groen gemogen van mij. Ik houd het bij de padi.
Die solar mag op de lijst. Ik ben benieuwd naar de kleur in het echt en naar de prijs natuurlijk.
Turtels zijn niet mijn ding.
Iets anders, maar de SBDJ011 en SBDJ013 komen aardig in de buurt.
Gr, HJR
Zo, dat is nog eens een verschil.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan vindt.
Moet deze even laten zinken…
Wel fris, dat wel!
Die solar is wel echt mooi!
Vind beide horloges leuk. Kan me voorstellen dat op een eigen foto dat groene sunburst er heel anders uit kan zien dan op zo’n officieel Seiko plaatje. Bij fotografie spelen zoveel factoren, waardoor één en hetzelfde horloge er op twee foto’s compleet anders uit kan zien.
De solar is zeker niet verkeerd. Maar ik vind de kastvorm en indexen van een Turtle nog altijd het mooist. Blijft gewoon, ook na veertig jaar, een van de best gelukte Seiko duikers, imo. Maar ja, ik heb er al twee…
Ah op die manier, Thanks!!
Turtle had mooi geweest als de wijzerplaat en gehele bezel in Hulk groen waren geweest.
Zag op het interweb dat de kroon niet hetzelfde is als op de officiële Seiko foto. Ook lijkt hij ineens blauw i.p.v. groen en de dial lijkt ineens ook blauw i.p.v. zwart. Verrek ook de indices zijn ineens geen dots. Zelfs de bezel en wijzers, crownguards zijn compleet anders…Is dit eigenlijk wel hetzelfde horloge?? Toch, als ik SNE451P1 intik krijg ik onderstaande foto:
Dit (de blauwe hierboven) is plaatje van een Samurai reissue die eraan zou komen. Een ander horloge dan die solar en die SE Turtle, dus.
Dat is volgens mij ook het punt wat hij probeert te maken.
Ok dat is nieuw voor mij, thanks
Eerste indruk; leuk die solar! Nu maar hopen dat die groene kleur in het echt iets chiquer oogt
ziet foto
Oh… Jammer, dat Aqua kan mij niet echt bekoren…
Zag net een andere render waar hij inderdaad duidelijk blauw lijkt.
Er zijn inmiddels wat ‘echtere’ foto’s uit van de Turtle:
en van de solar:
Ten opzichte van de render van @JTrapman is het blauw nu inderdaad groen maar ik weet niet wat ik moet denken van de combinatie met het zwarte deel van de bezel.
De solar vind ik wel een geslaagde kleur.
Die solar is wel top, wat is daar het typenr van ?