Twijfel twijfel twijfel.... Sub verkopen ?

Ben aan het twijfelen…
Zit te twijfelen om mijn 114060 sub te verkopen en voor een nieuwe 116234 te gaan exact zoals onderstaande.|
Sunburst silver daily , fluted bezel en op oyster band… <3

Helemaal top… Precies zoals ik hem wil.

Maar… Heb ook al een Turn o Graph DJ…
Moet eerlijk bekennen dat ik die fijner vind dragen dan de Sub…

Waarover dan twijfel ? De sub is zo’n horloge wat je moet hebben in de collectie… Hij blijft fijn… Aan de andere kant ook een beetje afgezaagd ( :smiley: )

Ik merk dat ik de degelijkse praktijk dat ik de 114060 wat minder draag dan de TOG… Mijn ‘no-date’ Sub heeft dus geen datum… Wat ik soms wel mis tijdens mijn werk. Vaak draag ik daarom door de weeks fulltime de TOG en in het weekend (soms) de Sub. Heb nu ook de TOG om bijv.

Alleen een 116234 naast een TOG is ook weer veel van hetzelfde…
Twijfel dus… Maar wel veel verlangen naar de 116234. Erbij kopen vind ik teveel van het goede worden. Ik heb liever niet teveel munten in horloges zitten. Dus er ’ moet ’ wat gebeuren.

Wat denken jullie ?
En als jullie zeggen > verkaufen die Sub. Wat zouden jullie als goede verkoopprijs adviseren ?
( * 114060 is uit 2012 met doos en papieren en alle toebehoren + lichte gebruikerssporen * )

Mag ik er een alternatief in gooien? Net zo comfortabel als de DJ, (bijna) net zo sportief als de Sub

Wel uiteraard de 36mm versie nemen

2 likes

Ik zeg houden. Het is een icoon de sub en ben bang dat je er spijt van gaat krijgen.

Daarnaast lijken de TOG en de 116234 teveel op elkaar.

Zou voor mij wat veel van het goede zijn, een DJ naast een TOG. het echte verschil in uitstraling komt dan door de verschillende banden.

Jouw snd moet toch makkelijk 5 of 5,1k kunnen opbrengen.

Thnx but no thanks.

Ik twijfel niet over DJ. Dat zou mijn enigste alternatief zijn :wink:

Dan de submariner houden. Geen twijfel mogelijk.

1 like

Volledig mee eens!!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Kan natuurlijk ook de TOG weg doen voor een 116234… :sweat_drops:

Kern van waarheid. En eens geflipperd blijft geflipperd. Rebounds don’t work…

Ik kan het weten :wink:

1 like

Snap je verlangen, wat een super klok. Als je je huidige dj per se wilt houden zou ik het zo laten. Al had ik je huidige dj ingeruild voor de nieuwe en de sub gehouden.

Je noemt aardig wat nadelen van je sub dus uiteindelijk zal je er toch wel afscheid van nemen.

Misschien inruilen voor een oudere sub en dan toch je dj vernieuwen? :wink:

Verkopen de Sub en de DJ kopen.
Ik vind de 114060 een mooie klok maar ik heb hem puur weg gedaan met name dat ik de datum ook miste al kwam dat pas na een paar maanden.

TOG weg doen…

TOG weg, Sub + DJ is een gouden combo

2 likes

Dat lijkt mij de meest handige optie…ben je meteen van die niet passende rode datumaanduiding af :stuck_out_tongue_winking_eye:

De Sub no date is mijns inziens de meest fraaie. Ik zou em lekker houden! Zou voor mij de eerste Rolex zijn die in de verzameling zou komen.

2 likes

Bij twijfel… Niet inhalen! Persoonlijk vind ik 36 te klein, maargoed dat ben ik :wink:. Sub lekker houden.

Niets meer aan toe te voegen!

Hier nog een stem voor de TOG d’r uit en de sub houden, met de DJ een top duo!

Wat een mooie DJ.
Je hebt mij nu ook aan het twijfelen gebracht…bedankt !
Haha.

Gr,

Ron.