Twijfel twijfel twijfel.... Sub verkopen ?

Bij twijfel… Niet inhalen! Persoonlijk vind ik 36 te klein, maargoed dat ben ik :wink:. Sub lekker houden.

Niets meer aan toe te voegen!

Hier nog een stem voor de TOG d’r uit en de sub houden, met de DJ een top duo!

Wat een mooie DJ.
Je hebt mij nu ook aan het twijfelen gebracht…bedankt !
Haha.

Gr,

Ron.

Wat Jaap zegt. Ik extraheer uit je post ook een beetje de neiging naar die beslissing.

Een dergelijk horloge ‘soms’ in het weekend dragen vind ik bijna zonde van het geld (en de klok), but that’s me. Ik zeg daarom verkopen en investeren in waar je zo enthousiast over bent. :wink:

Succes iig!

gr, HJR

Lees nu dit pas. Dan lijkt dit me ook een hele goede optie!

Tja,je hebt nu een sport en een nette Rolex,dus afwisseling heb je.
Ik heb een explorer en een sub en verlang wel eens naar een DJ of zo…
Wat is wijsheid…
De DJ is wel erg herkenbaar voor de leek als zijnde een Rolex (Ik heb wel gehad dat iemand naast me zat en vreselijk zat af te geven op Rolex wat een vreselijk merk dat was, daarna op mn sub wijzend…geef mij maar zoiets dan…)
Ik zelf heb ook geen datum op de Rolexen(en vind dit wel mooier) en mis dit soms ook,verder heb ik genoeg andere merken met datum,en wissel ik veel af

Laat ik kort zijn: nee.

Same here.

Wat ik btw ook een voordeel met een sub vind,je kunt hem op staal , leer en nato dragen :thumbsup:

1 like

Nee.
Ik hou van traditie en oem. Gewoon origineel houden dus.

Ga er nog een nachtje of wat over slapen.
De sub was wel ‘m’n eerste’ Rolex.
Misschien toch de ToG weg…

Pfff

Ik zal het helemaal niet doen… :open_mouth:
De DJ is een geweldig horloge, om te zien en om te dragen…
Maar… Het is maar een DJ… Één zoals zovelen…
Maakt hem niet minder mooi maar je DJ TOG is er één die je veel minder vaak ziet voorbij komen, maakt hem net even wat specialer vind ik.
De Sub is gewoon leuk voor erbij, zeker als het je eerste was…

Persoonlijk zou ik het gewoon zo laten…
Maar het is je eigen keuze, dus succes ermee !

Pieter.

Turnograph en nodate beide verkopen. De TOG heb je al eerder in de verkoophoek geplaatst. En als datum een issue voor je is…
Daarna natuurlijk wel de 116234 en 116610 aanschaffen.

TOG is misschien specialer, maar maakt hem (vind ik) niet mooier. Afscheid van nemen!

1 like

Nog een optie: SubC inruilen voor 14060m, deze draagt iets kleiner en ziet niet uit als een moderne duiker, maar als een klassieke 5513 maar wel met moderne techniek.
Ik zou dan persoonlijk nog steeds de TOG inruilen voor de DJ, omdat dat toch het klassieke model is van de twee.

1 like

Toch maar eens wat ondernemen dan …

Ik zou de Sub enkel wegdoen voor deze opper Sub.
Heb je ook een datum en hoogglans schakels. Maarja…die prijs! Daar koop je 5 Rolexen voor.

1 like

Ben er niet eens zo weg van tbh.
de TOG staat nu te koop… hoop reacties al via marktplaats.

Alweer gedane zaken David :wink: Benieuwd naar de nieuwe aanwinst

TOG wordt vanavond opgehaald ( mits ie komt … )
Daarna zoeken naar een perfecte 116234…
Misschien dat ik zelfs de 114060 ook verkoop en het enkel met de 116234 ga doen ( voorlopig… )