Absoluut de Speedy! Die andere klok doet me helemaal niets, nog nooit van gehoord ook. Dat laatste is een voor of nadeel, afhankelijk van je smaak natuurlijk.
Het is absoluut waar dat de Speedmaster meer āstandaardā is. Maar, hem saai noemen is naar mijn idee toch wel echt een teken van een verward perspectief op de wereld. Het forum heeft niets met het dagelijks leven te maken, je kunt je hele leven leiden zonder ooit ook maar 1 Speedmaster in het wild tegen te komen. Het is echt een klok voor de liefhebber, met mooie techniek, een prachtige uitstraling en een historie waar helemaal niemand omheen kan. Het horloge is niet voor niets zo populair. Daarnaast is het extreem versatile: het doet het geweldig op zo ongeveer elk bandje dat je je kunt voorstellen, en is in 99% van de gelegenheden draagbaar. Ik zou me absoluut niet laten leiden door wat al dan niet spannend is naar forum maatstaven, maar kiezen waar jij het gelukkigst van gaat worden, en dit is voor een overgrote meerderheid van de mensen gewoon de Speedmaster.
Zou je werkelijk deze TAG boven een Speedmaster verkiezen? Ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand die keuze zo zou maken, tenzij het financiele aspect de doorslag geeft. Smaken verschillen natuurlijkā¦
Mept qua value en fit & finish ver boven zān gewichtsklasse. (de mono control staat ook op mān lijst van chronoās en heb em omgehad voelt en ziet er in het echt 10x beter uit dan op de foto)
En is een keer wat anders dan one of the usual suspects.
Dit klinkt echt enorm neerbuigend, alsof winkeliers of managers van McDonalds geen mooie klok zouden moeten dragen of dat het feit dat ze deze klok dragen ook maar iets over de klok zegt.