Great minds, they think alike …
@Chillekasper, mooie derde plaats! Je kwam me in de laatste uren nog bijna voorbij met je knikker. Erg leuk gemaakte foto, jij ook van harte met je podiumplek.
Great minds, they think alike …
@Chillekasper, mooie derde plaats! Je kwam me in de laatste uren nog bijna voorbij met je knikker. Erg leuk gemaakte foto, jij ook van harte met je podiumplek.
Zou juist kiezen voor het oorspronkelijke thema ’ een foto met iets’ . Dan blijft het wat laagdrempelig, en daarmee ook leuk voor de niet-hobbyfotograaf zonder semi- professionele apparatuur.
Felicitaties voor de winnaar!
Hmm, net naast het podium. Toch niet ontevreden, een snelle foto met mijn telefoon.
Benieuwd naar de volgende uitdaging.
Gefeliciteerd winnaar(s)
Gefeliciteerd @denvro met de overwinning. Een terechte winnaar vind ik. Geniet van de eeuwige roem en veel plezier met het bedenken en organiseren van de volgende ronde.
Misschien wil je het toch voor mij doen?
Ben onderweg en is een beetje moeilijk sturen.
Kan toch gewoon gekopieerd en geplakt worden van het vorige topic? Hoeft niet steeds doorgestuurd te worden door de vorige.
Dan gaat alle opmaak verloren.
Zo heb ik het ook al 2x gedaan.
Haha, ja dat was ook te zien aan de opsomming van de spelregels bijvoorbeeld …
Ach ja, het is maar een handigheidje. Hoeft niet gebruikt te worden, maar als het er is: Waarom niet?
Het hoeft ook niet allemaal autistisch uitgelijnd te zijn toch?
Joehoe …
enne, het …
Maar ik stuur het toch door. Sterker nog, @denvro … you’ve got mail! Succes.
@TiBrew, geregeld!
Jawel
“die knikker”
Ik ga volgende keer nog meer mijn best doen!
Thanks!
Ik vind het juist ook wel handig met die opmaak, maarja iedereen kijkt zelf maar of ie het gebruikt
And we’re off