Uitslag HF foto challenge #11 - Thema: GLAS

Great minds, they think alike … :wink:

@Chillekasper, mooie derde plaats! Je kwam me in de laatste uren nog bijna voorbij met je knikker. Erg leuk gemaakte foto, jij ook van harte met je podiumplek. :ok_hand:

1 like

Zou juist kiezen voor het oorspronkelijke thema ’ een foto met iets’ . Dan blijft het wat laagdrempelig, en daarmee ook leuk voor de niet-hobbyfotograaf zonder semi- professionele apparatuur.

Felicitaties voor de winnaar!

1 like

Hmm, net naast het podium. Toch niet ontevreden, een snelle foto met mijn telefoon.
Benieuwd naar de volgende uitdaging.
Gefeliciteerd winnaar(s)

4 likes

Gefeliciteerd @denvro met de overwinning. Een terechte winnaar vind ik. Geniet van de eeuwige roem en veel plezier met het bedenken en organiseren van de volgende ronde.

2 likes

Misschien wil je het toch voor mij doen? :innocent:
Ben onderweg en is een beetje moeilijk sturen.

1 like

Komt goed! @denvro je krijgt zo een PB met eem template voor het wedstrijdbericht … :wink:

1 like

Kan toch gewoon gekopieerd en geplakt worden van het vorige topic? Hoeft niet steeds doorgestuurd te worden door de vorige.

2 likes

Dan gaat alle opmaak verloren. :wink:

Zo heb ik het ook al 2x gedaan.

Haha, ja dat was ook te zien aan de opsomming van de spelregels bijvoorbeeld … :joy: :joy: :joy:
Ach ja, het is maar een handigheidje. Hoeft niet gebruikt te worden, maar als het er is: Waarom niet?

Het hoeft ook niet allemaal autistisch uitgelijnd te zijn toch?

3 likes

Joehoe …

enne, het …

:wink:

Maar ik stuur het toch door. Sterker nog, @denvro … you’ve got mail! Succes.
@TiBrew, geregeld!

3 likes

Gefeliciteerd met de overwinning @denvro.

Let the next battle begin :wink:

2 likes

van harte gefeliciteerd @denvro
maak het volgende niet te moeilijk hé :joy::joy:

2 likes

Jawel

2 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes: “die knikker”:stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik ga volgende keer nog meer mijn best doen!:grimacing::grimacing::grimacing:

2 likes

Thanks!
Ik vind het juist ook wel handig met die opmaak, maarja iedereen kijkt zelf maar of ie het gebruikt :ok_hand:

2 likes

Wachten wachten wachten wachten wachten.
tenor (2)

3 likes

Still Waiting …
tenor (3)

1 like

And we’re off

3 likes