UITSLAG HF Foto Challenge #8

En daar gaat de foto challange om :muscle:.

Beetje jammer weer :wink:

1 like

Deze foto is tussen de kraam visites door snel gemaakt.
Met de omega mooi centraal.

Dat is toch ieder zijn stem waard.

1 like

Heb jij met die nieuwe kleine thuis überhaupt wel tijd om de volgende challenge te organiseren? Ik zou als ik jou was een andere pluggen, dan win je niet … :rofl: :joy:

1 like

Deze week is de kraamzorg er nog, die kan dat netjes voor me organiseren.

1 like

:kissing_heart:

Heb er deze keer voor gekozen om het eens anders aan te pakken. Had ook wel net zoals velen (niet negatief bedoeld, ze zijn erg mooi!) het horloge pontificaal in beeld aan een apparaat kunnen hangen, maar dat werd zo’n 13 in een dozijn foto vind ik zelf. Daar waren er al genoeg van.

Dan maar het horloge wat kleiner in beeld, maar wel wat origineels (al zeg ik het zelf).

Overigens wel jammer dat de foto niet scherp lijkt door de kwaliteits drop. Door erop te klikken trekt het gelukkig weer bij, maar dat schrikt denk ik toch wel weer mensen af die er niet op klikken.

2 likes

Dus eigenlijk moeten we erop klikken? Is dat wat je zegt, “klik op foto 3”. Oké, duidelijk … :rofl: :wink:

Even bovenaan de lijst zetten… Stemmen kan nog steeds!

1 like

Zo is het! :sunglasses:

tenor

1 like

3 en 13 zijn mijn voorkeuren, uiteindelijk toch voor 13 gegaan🙂.

2 likes

Heb je al gestemd?

Nog een paar uurtjes lieve mensen. Spannend aan ‘de top’, klikken we op 3 of gaan we voor de blauwe muissies van 5 … of, krijgen we nog een onverwachte inhaalrace? Man man, wat een spanning! :see_no_evil: :wink:

Soms denk je dat je al de winnaar bent, komt er een of andere onverlaat ‘onderlangs’ over de meet denderen. Niet voor niks nummer 1. :sunglasses:

never_celebrate_too_early_13-1

Het kan allemaal!

PS begin van de avond zal na negen uur worden, maar vermoedelijk nog wel voor middernacht. Nog genoeg tijd dus.

1 like

Dan krijg je gewoon mijn stem erbij

2 likes

:+1: :+1: :+1: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik heb ook gekozen voor foto 5. Mooi gedaan!

2 likes

2 likes

Kinderen die vragen worden overgeslagen … #durftevragen

Haha, de strijd is begonnen! :rofl: :joy:

Nummer vijf @LastGentlemen vraagt uitdrukkelijk om uw aandacht, waar blijft nummer 3? @TiBrew heb jij ook nog wat te melden? Oh ja, klik er even op! :sunglasses:

PS Vergeten we foto 8 niet? Ook mooi. Maar nog geen stem! :thinking:

1 like

Tja, wat kan ik nog zeggen… Rolex giveaway als ik win? :joy:

2 likes

Wat een “Rolex giveaway” als je op foto nummer 3 stemt? WOW! :heart_eyes::see_no_evil:

Als ik straks thuis ben, ben ik benieuwd naar de eindscore!
Nog een paar uurtjes, stuivertje wisselen kan nog maar dat een van jullie twee @TiBrew of @LastGentlemen (resp. foto 3 en 5) gaat winnen staat welhaast vast. Bereid jullie maar vast voor op een nieuwe wedstrijdronde. Leuk klusje. :wink:

2 likes

Kinderen die zwijgen zullen nooit wat krijgen… :wink:

3 likes

Wat zeg je nou !!!
Krijg iedereen die op jou heb gestemd een ROLEX !!!
WHAAT !!!

SmartSelect_20200304-184142_Google

3 likes

Er ontstaat denk ik een misverstand mbt “als ik win”.
Ik had het natuurlijk over de staatsloterij :smirk:

Wie denken jullie dat ik ben?

3 likes