Uitstekende app, tip voor de medeforummers

Carissimi Amici,

Kennen we de Watchville app? Een mooi vormgegeven app, (en nog gratis ook) die niet alleen het actuele nieuws van allerlei blogs verzamelt, maar die ook een gemiddelde van een aantal atoomklokken gebruikt om een allejezus precieze tijd weer te geven (inclusief maanstand). Zo kun je je afwijking precies checken, maar dat is vast weer een andere discussie :smile:

Het linkje is van de apple-store (in goed Nederlands zou dat de groentenboer zijn, btw), maar ik neem aan de niet alleen de fruittelefoon ermee overweg kanā€¦

7 likes

Bedankt voor de tip, ik ga hem vanavond proberen op mijn Ipad

Pssst

1 like

Uitstekende tip!

Dacht ik ook eens wat te melden te hebbenā€¦ :smile: :smile:

Pssst deel 2 :wink:

1 like

Dit wordt een Psssst-topic! Heb ik dat ook eens :smile:

3 likes

Nog een psssst dan

Het forum heeft een zoekfunctie. Heel sneaky verstopt achter het vergrootglaasje bovenaan de pagina. Sommigen leden vinden 'm niet zo handig, maar het werkt wel.

Overigens ben ik een zeer tevreden gebruiker van Watchville. Dus dat het al eerder gemeld is, is het een goede tip.

1 like

Zojuist de app geĆÆnstalleerd, ziet er goed uit. Horloge ook maar even gelijk gezet :smile::smile:
Bedankt voor de tip

Youā€™re welcome, Sir! :wink:

Dank voor de tip, heb de app ook gedownload. Ziet er beter uit dan de vorige atoomtijdapp die ik had.

heb hem al een paar maanden. Een mooie app om op de hoogte gehouden te worden en soms zitten er artikelen bij die een verdieping zijn. Zeker en aanrader.
Voorbeeld van vandaag een artikel over het servicen van een horloge en van een aantal brands de prijs en wat er dan gedaan wordt. Interessant.
Link
ā€œService Your Watch: 12 Brands And Their Service Pricesā€ via @watchville
https://api.watchville.co/v2/posts/18246/click

Heb hem er ook net op gezet, thanks! ā€¦ik ben wel blij dat er, zo nu en dan, iets (drie-) dubbel wordt geplaatst! :sunglasses:

1 like