UPDATE het grote H.F. diner

Ja gezellig; ik heb een auris station dus dat past net! :shushing_face:

2 likes

Ik zit werkeloos thuis en ben al blij dat ik een fiets heb op dit momentā€¦

3 likes

Waarom wil je dan een keramische sub kopenā€¦nieuw? :joy:

1 like

Omdat het kan :sunglasses:

2 likes

Dan zullen er (heel) wat horloges uit moetenā€¦ Of ik zou hem moeten doorverkopen, om geld te verdienen, al vrees ik dat ik hem wil houden als ik er eenmaal Ć©Ć©n hebā€¦

1 like

Ik snap hem.

Maar dit komt zo zielig over:

Terwijl we dit lezen:

En dit is van de afgelopen vijf dagen :joy:

20 likes

Werkloos hoeft nog niet arm te betekenen Han.

Zo!! zet die maar op een tegeltje.:yum:

1 like

Helaas komen er horloges voorbij, die erg hoog op mijn wensenlijstje staanā€¦ Kan ik niet zoveel aan doenā€¦
Daarbij verkoop ik dus ook een hoop om het mogelijk te kunnen makenā€¦ Maar wel een eer dat een HFā€™er als u me zo in de gaten houdt en zo begaan bent met me.

2 likes

Dat kan wel zo zijn, maar ik vind ā€œben al blij dat ik een fiets hebā€ en ā€œop zoek naar een keramische Submarinerā€ niet bijzonder goed bij elkaar passen :upside_down_face: Maar heyā€¦ dat ben ik :sunglasses:

17 likes

En als hij nou geen rijbewijs heeft?.

:yum::yum::yum::yum:

2 likes

Ps. Ik ben zeer zeker niet op zoek! Maar soms is de noodzaak om te handelen naar mogelijkheden erā€¦

1 like

Horloges staan los van alles, dat moeten we hier toch wel weten? :wink:

4 likes

Haha ja mooi man, lekker met je horloge van 8000 piek op een oud barrel de stad door :sunglasses:

1 like

Klote hobby inderdaad :wink:

Sommigen noemen dat ā€˜styltjeā€™ :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Haha! Daar haak ik af in ieder geval. Een Tudor en een autootje van 5k lijkt me dan een betere optie :sunglasses:

2 likes

Dat noemen we gewoon een non conformistische levensstijl met een middelvinger naar alle Jort Kelders van deze wereld :rofl:

5 likes

Is er al een lijst van deelnemers?

Er zijn al 2 afmeldingen heb ik begrepen.

1 like

Moeten we op het bordje met onze alias en avatar nu een foto plakken van de avatar waarvan we elkaar kennen, of van de meest recentelijke avatar? Ik heb langzamerhand het gevoel dat ik op een ander forum zit namelijk :crazy_face:

7 likes