Ja gezellig; ik heb een auris station dus dat past net!
Ik zit werkeloos thuis en ben al blij dat ik een fiets heb op dit momentā¦
Waarom wil je dan een keramische sub kopenā¦nieuw?
Omdat het kan
Dan zullen er (heel) wat horloges uit moeten⦠Of ik zou hem moeten doorverkopen, om geld te verdienen, al vrees ik dat ik hem wil houden als ik er eenmaal ƩƩn hebā¦
Ik snap hem.
Maar dit komt zo zielig over:
Terwijl we dit lezen:
En dit is van de afgelopen vijf dagen
Werkloos hoeft nog niet arm te betekenen Han.
Zo!! zet die maar op een tegeltje.
Helaas komen er horloges voorbij, die erg hoog op mijn wensenlijstje staan⦠Kan ik niet zoveel aan doenā¦
Daarbij verkoop ik dus ook een hoop om het mogelijk te kunnen maken⦠Maar wel een eer dat een HFāer als u me zo in de gaten houdt en zo begaan bent met me.
Dat kan wel zo zijn, maar ik vind āben al blij dat ik een fiets hebā en āop zoek naar een keramische Submarinerā niet bijzonder goed bij elkaar passen Maar hey⦠dat ben ik
En als hij nou geen rijbewijs heeft?.
Ps. Ik ben zeer zeker niet op zoek! Maar soms is de noodzaak om te handelen naar mogelijkheden erā¦
Horloges staan los van alles, dat moeten we hier toch wel weten?
Haha ja mooi man, lekker met je horloge van 8000 piek op een oud barrel de stad door
Klote hobby inderdaad
Sommigen noemen dat āstyltjeā
Haha! Daar haak ik af in ieder geval. Een Tudor en een autootje van 5k lijkt me dan een betere optie
Dat noemen we gewoon een non conformistische levensstijl met een middelvinger naar alle Jort Kelders van deze wereld
Is er al een lijst van deelnemers?
Er zijn al 2 afmeldingen heb ik begrepen.
Moeten we op het bordje met onze alias en avatar nu een foto plakken van de avatar waarvan we elkaar kennen, of van de meest recentelijke avatar? Ik heb langzamerhand het gevoel dat ik op een ander forum zit namelijk