Utrecht2

Vanmorgen een Vratislavia Panda gekocht van Utrecht2, goede communicatie en prettige afwikkeling.
Zeker een aanrader voor mogelijk meer.
Heeft hem ruim een week vastgehouden voor me, top aktie.

Dank je wel Michael.

1 like

Dank Wilco. Klokje om en kleine op komst, wat willen we nog meer. Een ijsje misschien…:wink:

welvan de ijscoboer he (:D(:D(:D(:D(:smiley:

Erg leuk gesprek over onze hobby’s (horloges, sport, gezin en vrienden) gehad met @Utrecht2. Echt een aanrader. Handelt snel, goede communicatie en uiterst betrouwbaar. Ik zeg het … Michael is de beste :sunny:

Veel plezier en we zullen elkaar vaker spreken!

1 like

Michael is een erg fijne kerel. Goede communicatie, snelle verzending en betrokken bij de afhandeling. Dikke pluim!

1 like

Leuke Seiko 7002 gekocht bij Michael. Vlotte communicatie, snelle verzending, klokje in superstaat ontvangen.
Aanrader!

Bedankt!

1 like

Horloge van @Utrecht2 overgenomen. Kwam vandaag binnen. Super staat. Snelle communicatie en snelle verzending. Ik zeg TOP!!! Aan te raden partij.

1 like

@Utrecht2 als koper: super! Snel verzonden en goed verpakt. Bedankt Michael!

gr, HJR

1 like

Horloge overgenomen van @Utrecht2. Snelle communicatie, supersnelle verzending. Michael bedankt!

1 like

Zeer prettig zaken gedaan met Michael, een aanrader.
Bedankt Michael!

1 like

Horloge overgenomen van Michael, de communicatie en afhandeling was zeer prettig. Bedankt en tot de volgende keer…? :+1:t3:

1 like

Horloge gekocht van @Utrecht2, goede communicatie en snelle verzending! Bedankt!!

1 like

Beste Utrecht2,

Vandaag heb ik me aangemeld als lid van het forum omdat ik interesse heb in je Seiko SHC061. Maar blijkbaar kan ik niet reageren op dat bericht. Dus vandaar via deze weg. Ik zou het horloge graag even bekijken, werk nl. in Utrecht.
Alvast bedankt voor je reactie.
Mvg,
Gerben Timmer

Prettige overname van @utrecht2 en zal zeker weer kopen als de gelegenheid zich voordoet!

Dank!

:+1:t4:

2 likes

Gister een vintage Turtle overgenomen van @Utrecht2.

Wilde hem zelfs langsbrengen!~
Bij aankomst een leuk gesprek en prettige overname.

Vooraf goede en duidelijke communicatie.

Ik ga de advertenties van @Utrecht2 in de gaten houden voor een volgende, prettige, overname! :thumbsup:

1 like

@Utrecht2 gister een SKX007J bij Micheal opgehaald, super vriendelijk en nog een leuk gesprek gehad over de horlogeverslaving. Helaas moest ik weer aan het werk. Maar zeker aan te raden als een toekomstige koper/verkoper.

1 like

Een seiko 7002 overgenomen van @Utrecht2, snel verzonden, goede communicatie, en de seiko in staat zoals aangeven

Uhm… alles al gezegd hierboven :grin:. Thnx Michaël @Utrecht2!

@Utrecht2 Correct en goede communicatie.

Thx Michael :thumbsup:

1 like

Horloge overgenomen van @Utrecht2 / Michael, allemaal zeer prettig verlopen, graag tot nog eens! :thumbsup:

1 like