"Vacheron Constantin"

Ga door!!!

1 like

Zucht…

3 likes

Hendrik vroeg me net of ik even een foto van zijn droomvrouw wil plaatsen omdat hij nog steeds niet weet hoe dat moet …tuurlijk doe we dat ouwe!!

astu

1 like

Dank u voor de uitleg, ik ga de namaak horloges goed bekijken van uw uitleg kan ik wat leren. Fijn dat er ook nog mensen zijn met meer klasse dan de meesten hier.
Ik hou het hier voor gezien, het niveau is mij te laag.
Ik denk dat sommige leden de regels nog eens na moeten lezen, niet dat ik de verwachting heb dat het iets uit zal maken.
Kennelijk zitten hier veel eenzame mannen die niet weten hoe ze met een vrouw om moeten gaan en daardoor eenzaam zijn. Misschien dat een cursus etiquette nog kan helpen maar ik vrees het ergste, sommige boeren zijn gemaakt om alleen te blijven. Gelukkig zijn er hier veel zielsverwanten waar zij nog enige communicatie mee hebben.

De mensen die mij serieus geantwoord hebben dank daarvoor

Dat is alleen maar omdat wij onszelf terug op het zelfde niveau brengen als de topicstarter…:sunglasses:

5 likes

Jullie soort vrouwen zijn het zeker gewend dat je als een prinsesje wordt behandeld en je vent onder de duim gehouden wordt door …vul die zelf maar in.

Begin jij over mannen…begin ik over…anyway you get the picture!

2 likes

Ik dacht dat dit een herenclub was. :frowning:

Dames van niveau niet welkom.

1 like

Beste mevrouw,
Het horlogeforum is hét forum voor liefhebbers van horloges.
U gaf in uw andere topic aan een bewonderaar te zijn van horloges. Dat blijkt niet uit uw geschiedenis hier op het forum.


Buiten uw eigen 2 topics hebt u 30 posts gezien, geen reacties buiten uw eigen topics gegeven en niks geliked. (Misschien was er op het forum niks naar uw smaak)
U doet misschien niks tegen de regels van het forum maar misschien is het zo dat meerdere leden niet veel op hebben met ordinaire gelukzoekers met een iets te grote mond.

5 likes

@ekster Ik vraag me oprecht af of je hier komt om wat te leren over horloges. Ik denk dat je alleen maar komt om te horen of je een hoofdprijs hebt gevonden. Jammer joh, volgende keer beter.

4 likes

juist dit…

Aankomende maanden zullen de meeste post bestaat uit rommelmarkt horloges, hopende op een echte!

Soort zoektocht naar een verloren Rembrandt.

Ik hoop zelf op de rommelmarkt ooit de verloren Speedmaster van Neil Armstrong te vinden, moet kunnen toch?

Jazeker, met veel plezier zien we al je aanwinsten (met de vraag of ze echt zijn) tegemoet!

Tenenkrommend weer dit, en dan doel ik op de reacties van een aantal leden hier.
Gaan we nu eindelijk eens volwassen worden of blijven we tot St.Juttemes
door kleuteren ?

En die VC is nep ja, daar had het mee kunnen volstaan.

3 likes

Had gekund :+1: