Vakantie horloge Afrika

Nice

Toch heel blij met het topic. De Hamilton had ik anders nooit op het vizier gekregen. Ga de Turtle, de Hamilton en de Citizen in eerste aanleg maar eens aan de pols proberen!

Dank voor de enthousiaste en originele tips!

Mooie bosgroene Turtle? :+1:

1 like

Ik denk dat een Hamilton daar ook wel in z’n element is inderdaad.

3 likes

Dit is mijn vakantie beater. Als er geklommen, gezwommen of gewoon gezond moet worden.
Betrouwbaar, comfortabel, supernauwkeurig natuurlijk, perfecte alignment van secondewijzer en indices.
Het gaat om de Citizen BN0100-42E, Eco-Drive (solar).
Voor nog geen € 200 nieuw te vinden.

2 likes

Afrika is enorm groot en divers, het hangt er vanaf waar je naar toe gaat in Afrika. Er is wel één algemene regel die problemen voorkomt en dat is "zo min mogelijk opvallen "

Dat geldt ook voor je horloge. Ik droeg meestal een Seiko 5 sport met een Natoband. Nooit problemen mee gehad.

:point_up:t2: dit

image

9 likes

G-Shock GA-2100

2 likes

Omdat er nog geen Samurai is voorbij gekomen:

Of een Smiths

Indien goud
911056-Casio_retro_LA680WEGA_1BER_horloge82d8e514849d9f0ca474297e1c4db85f2241ff36_1_500x500

Fijne vakantie :+1:t2:

2 likes

Ja. Precies, dat is mijn punt ook inderdaad. Ben er zelf ook een aantal maanden geweest. Prachtig

Maak er wel een beetje een avontuur van. Ik zou gaan voor de G-Shock, waterdicht, schokbestendig, datum en tijd, alarm, geen bling bling dus lagere kans op diefstal/overval.

Met oog op dat laatste zou ik vanuit mijn ervaring zeker niet kiezen voor een invicta of iets met goudkleur. Misschien liever ook geen staal. Daar trek je verkeerd volk mee aan. Zo weinig mogelijk opvallend dus.

:wink:

Die eerste vind ik erg gaaf.
De SKA791P1

Helaas tijdelijk uitverkocht maar dit was een gruwelijke aanbieding.
Van € 270 voor € 81

1 like

Een SARB017/Alpinist? Kan altijd en overal, 20 atm WD en heeft een kompasfunctie. En is natuurlijk een cultknaller.

3 likes

Ga volgende maand naar Zuid-Afrika en heb speciaal voor de trip deze Seiko gekocht.
10 atm Field watch, niet te duur en heerlijk licht om de pols.


Niet opvallend dus lijkt mij prima geschikt voor de rondreis.

2 likes

:muscle:

20190617_101000|666x500