Van de mods: Verandervoorstellen

ik vind het allemaal prima klinken :+1:

Ook zou het handig zijn om gelezen advertenties in een andere kleur te zetten
zodat je weet of je deze advertentie al bekeken hebt, het huidige DIK / DUN
is toch een beetje onoverzichtelijk / tijdrovend.

en mocht dit kunnen dan bijvoorbeeld de kleuren rood of groen zodat je voor jezelf eenvoudig kunt aangeven of je deze advertentie later nog een keer wilt bekijken of wilt overslaan

1 like

Puike voorstellen. Ik ben voor! Een keer in de week uppen klinkt misschien wel wat weinig, echter als er dan een aparte categorie komt voor bandjes vind ik het prima.

Misschien ook een idee om in het verkoop gedeelte Een apart gedeelte te maken voor alleen ruilen.
En natuurlijk klinkt het idee ook goed om bandjes, gereedschap enzo apart neer te zetten.

1 like

Hier vooralsnog ook alleen een opmerking over het uppen.
4 dgn lijkt mij ook beter, maar een week zou ook goed kunnen indien de “vervuilende” onderwerpen zoals verkocht er uit worden gehaald.
Blijft het geheel misschien toch overzichtelijk.

Over nieuwe opzet van off-topic heb ik (nog) geen mening, ik vind het nogal wat
zonder (bijna) moderatie.:thinking:

Trouwens prima initiatief vanuit de Moderators. :thumbsup:

3 likes

Goede plannen, geen aanvullingen! :+1:

Prima! Pin dit topic vast…

Wat aanvullingen:

  • maak het mogelijk om zelf een slotje te plaatsen in het verkoopgedeelte
  • maak het onmogelijk om te reageren in het verkoopgedeelte
  • maak een invoer formulier voor het verkoop gedeelte, nu ontbreekt vaak de verplichte info, aan te vullen met mogelijkheden tot retourneren, of andere voorwaarden, foto’s etc

Edit:

  • pas de tekstkleur aan in het profiel, nu niet leesbaar, wit op geel
23 likes

@Jur ziet er veelbelovend uit :thumbsup:

+1 voor alle drie je voorstellen!!

1 like

Goed om te zien dat er wordt nagedacht over veranderingen en helemaal top dat de leden daarbij worden betrokken.

Zelf vind ik het vaak wat overbodig om me druk te maken over wat er op een forum gebeurd. Vond zelf persoonlijk het off topic wel erg leuk en leuk als dat weer terug komt! Over het bannen van gewaardeerde forumleden is al genoeg gezegd en ik neem aan dat dat wel gewoon is overgekomen.

Goed bezig, ben benieuwd :slight_smile:

goed bezig. En de genoemde wijzigingen zijn helemaal top. Betekent dat dan ook dat oudgedienden die waren geband, weer toegang krijgen?

Uppen van een verkooptopic naar 4 dagen lijkt mij ook prima.

goed werk heren moderatoren!

@Jur: prima allemaal. Ik kijk ernaar uit. Bedankt voor het werk en dat geldt ook voor @mcfr. Het is niet niks, dit er even in je vrijetijd bij te doen en altijd maar een shitload aan kritiek over je heen te moeten krijgen. Dank dank dank.

5 likes

Kan mij helemaal vinden in de voorstellen. Goede ideeën die ook nog eens de overzichtelijkheid ten goede komen. :thumbsup:

Off-topic terug is daarbij misschien nog wel het meest behulpzaam, als ik in het algemene gedeelte zie hoe leden soms worstelen om iets bespreekbaar te maken zoals ook dit topic. :sunglasses:

Goed bezig Mods, op mijn steun kunnen jullie rekenen. :thumbsup:

1 like

:+1:

Bedankt @Henrik en @mcfr voor al het gedane werk.
Hopelijk komen er straks weer een paar nieuwe enthousiaste Mods bij, op deze mooie site (tu)

4 likes

Goede voorstellen Jur. En vooral prettig dat er weer een dialoog met de “community” wordt gevoerd over het reilen en zeilen van dit forum.

Groeten,

Tecco

7 likes

@Jur: Mooi voorstel en bedankt aan alle moderatoren voor het werk.

1 like

+1

Klinkt wat mij betreft positief, het offtopic gedeelte alleen voor mensen met een hoger trustlevel.

Klinkt goed,

Hoe het off-topic gedeelte uitpakt is natuurlijk gewoon spannend, maar daarom juist prima dat dat voor TL 3 wordt als het doorgaat.

Qua verkoop vind ik de voorstellen ook prima: 1x per week uppen en een archief voor de afgehandelde zaken, en iets aparts voor banden en toebehoor! :+1:t2::+1:t2:

Het zou wel een stunt zijn als ze gewoon weer geassimileerd werden door ze het mod-team van off-topic te laten vormen :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes