Dit topic is een serieuze aangelegenheid en is helaas door een stel clowns ontspoord.
Het kan toch prettig zijn als iemand in de markt is voor een Vanguard strap om een hele serie foto’s van verschillende HF-ers met een Vanguard makkelijk en eenvoudig in een topic te zien. Of is dat gek gedacht van mij?
Maak dan 1 topic met alle aftermarket banden…
Of dat had je al gedaan?
Die foto’s zie je wel op internet toch? Geef dan reviews of ervaringen. Met foto’s alleen heb je er weinig aan. En vooral vergelijkingen tussen de verschillende banden. Zo vind ik het zinloos
Foto’s op internet zijn vaak photoshops en geen foto’s van het daadwerkelijk product on the go.
Ja en nee. Ik had een topic om de verschillende banden aan te dragen. Maar dat was meer bedoeld om een overzicht te geven met bijbehorende websites.
1 like
Zoals het product uitpakt daadwerkelijk om de pols.
Ik ben er benieuwd naar deze combinatie. Wil tzt ook nog wel een Vanguard voor mijn Black Bay.
1 like
Ok maar die van jou hadden we al in triplo gezien dus hoeven niet nog een keer.
Als je belooft niet nog een keer de sub te posten zal ik alsnog de rode tudor vanguard combi hier posten 
1 like
Minder posten en meer lezen. Ik kan de combinatie van Bor me zo voor de geest halen, zonder het overdreven posten.
Kijk eens in het Tudor topic.
1 like
Maar vertel gewoon je ervaringen eens @RLC. Ik ben daadwerkelijk op zoek naar een kwalitatief goede rubberen band voor m’n Sub of YM. Zag Vanguard, RubberB en nog wat merken. Wat zijn jouw ervaringen met deze band? Uiterlijk, pasvorm, gevoel om de pols, uitdroging n tijdje, kwaliteit van de clasp, hoe de bestelling vanuit de VS verliep etc. Dan wordt het wat mij betreft interessant
1 like
Vanguard komt uit Dubai. Ik heb ook nog wat Horus straps op de plank zitten en er komen wellicht nog meer binnen. Uitgebreide review gaat dan volgen 

Hier alvast een eerste ervaring.
Maar ik vind de Vanguard strap erg comfortabel. Tapered mooi richting de Buckle. Ik vind het rubber hoogwaardig aanvoelen. Iets dikker dan de Zealande rubberen band. De buckle is solide maar wel wat simpel. Ik vind bijvoorbeeld de nieuwe geupgrade Zealande buckle die geschroefd is ipv pushpin, hoogwaardiger aanvoelen. Zealande is ook erg comfortabel maar rubber voelt wel wat dun aan. Overall feel vind ik de Vanguard tot nu toe beter. Maar ik heb de band pas gisteren voor het eerst uitgebreid gedragen en nog niet zo lang in mijn bezit.
Bestelling via Dubai ging soepel. Was snel met DHL in Nederland.
3 likes
2 x dezelfde serie foto’s in 1 topic hoeft echt niet hoor binnen 4 dagen.
Ik zou het oprecht handiger vinden als je alles in één houdt. Ik ben ook wel geïnteresseerd in de rubber straps, maar ik ga echt geen vijf topics doorscrollen met 125 dezelfde foto’s.
Dank! After market rubber straps waar de originele clasp op kan zijn er dacht ik niet?
Vanguard is erg fijne band. Zeer soepel rubber, goede aansluiting (op mijn Tudor iig). 
Kost ook wat minder dan RubberB en Everest. Alleen met gesp, dat wel. (RubberB vind ik persoonlijk minder dan Everest in die prijscategorie.)
3 likes
Op RubberB en Everest passen de originele sluitingen toch ook niet?
Everest heeft stukjes rubber voor veel geld waar je je eigen rolex sluiting aanklust.
1 like